بازدید مشاور مدیر عامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس از هفتمین اردوی جهادی شرکت مس در شهرستان بم

عصر معدن- محمدجواد خلیلی مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شرکت مس با حضور در شهرستان بم از روند ارائه خدمات‌رسانی این اردوی جهادی به مردم در زمینه‌های درمانی، عمرانی، فرهنگی و ورزشی بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات صورت‌گرفته قرار گرفت.;

بازدید مشاور مدیر عامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس از هفتمین اردوی جهادی شرکت مس در شهرستان بم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس پرس، شرکت  ملی صنایع مس ایران با برپایی هفتمین دوره اردوی جهادی در ایام محرم سال جاری به مردم شهرستان بم خدمات درمانی، عمرانی، فرهنگی و ورزشی ارائه کرد.

    در این طرح که دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان (بسیج جامع پزشکی رفسنجان) نیز با شرکت ملی مس همکاری داشتند، بالغ بر 72 پزشک در غالب تیم‌های دندان پزشکی، پزشکی عمومی و پزشکی تخصصی شامل: پزشک داخلی، قلب و عروق، چشم پزشکی، اطفال، خدمات مامایی، پرستاری و تزریقات، بهداشت محیط و خانواده، روانشناسی بالینی و خانواده، تغذیه، جراحی عمومی، فرهنگی و آموزشی، ورزشی و عمرانی حضور داشتند.‌
    گفتنی است از جمله برنامه‌های تعریف شده در این اردو اجرای کارهای عمرانی در حوزه بهداشتی و رنگ آمیزی مدارس توسط تیم عمرانی اعزامی است.
    همچنین برگزاری مسابقات دارت، فوتبال، والیبال و طناب‌کشی برای جوانان منطقه نیز در زمره برنامه‌های ورزشی ‌‌و‌‌  تفریحی عنوان شده است.
    بر اساس این گزارش تا کنون بیش از چهار هزار مورد خدمت‌رسانی به مردم روستای سکهور در شهرستان بم صورت گرفته و به افراد کم بضاعت و تحت درمان خدمات دارویی رایگان ارائه شده است.
    شایان ذکر است، طرح جهادی (درمانی، فرهنگی، ورزشی و عمرانی) شهدای انتظامی شهرستان بم به همت شرکت ملی صنایع مس ایران، امور بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه، گروه‌های جهادی شهید ثقفی و شهدای صنعت مس به مدت 3 روز برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر