مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران:

مجموعه فاوا یک ضرورت و قلب تپنده برای شرکت مس است

عصر معدن- مدیرعامل شرکت مس مجموعه فاوا را یک ضرورت و قلب تپنده برای شرکت بزرگ صنایع مس ایران برشمرد و عنوان کرد: سرفصل مجموعه فاوا در مجتمع مس سرچشمه قرار دارد و بینش کارکنان این مجموعه است که آینده مس را خواهد ساخت و باید این سرفصل را نیز سرعت بدهید.;

مجموعه فاوا یک ضرورت و قلب تپنده برای شرکت مس است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از مس پرس، اردشیر سعدمحمدی در نشستی با مدیران و پرسنل مجموعه فاوای مجتمع مس سرچشمه اظهار کرد: از سال 2000 میلادی به بعد تغییراتی در فناوری اطلاعات در جهان شکل گرفت و امروز دنیا به این نتیجه رسیده که بدون بحث آی تی، مدیریت امکان پذیر نیست.
    وی با اشاره به اینکه پهنه نظارت بر امور گسترده شده است، افزود: در این میان امکان ندارد کسی ادعا داشته باشد که بدون بحث آی تی آنها را مدیریت کند. امروز سیستم‌های هوشمند هستند که حاکم بر روح مدیریت جهت تصمیم‌گیری می‌باشند.

    وی تصریح کرد: باید به این موضوع واقف باشیم که شاهرگ آینده شرکت صنایع مس در سیستم آی تی رقم خواهد خورد و بنده به این نکته کاملاً واقف هستم و در همه سرفصل‌ها، دنیا به این نتیجه رسیده که سیستم از همه مهم‌تر است.

    مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران خاطرنشان کرد: اگر مجموعه‌ای سیستم را حاکم بر روح تصمیم سازی‌اش کند همه برنامه‌ها ازجمله تولید، اکتشاف، به‌صورت دقیق و برنامه‌ریزی‌شده پیش می‌رود و زمان را نیز برنامه‌ریزی کرده و کاهش می‌دهد و می‌تواند در لحظه تصمیم بگیرد.
    سعدمحمدی مجموعه فاوا را یک ضرورت و قلب تپنده برای شرکت بزرگ صنایع مس ایران برشمرد و عنوان کرد: سرفصل مجموعه فاوا در مجتمع مس سرچشمه قرار دارد و بینش کارکنان این مجموعه است که آینده مس را خواهد ساخت و باید این سرفصل را نیز سرعت بدهید.

    وی بر راه‌اندازی سیستم مالی یکپارچه تا سال آینده تأکید کرد و گفت: شرکت صنایع مس ازنظر تولید کار خود را به نحو احسن انجام می‌دهد و علی‌رغم اینکه کوره خاتون‌آباد را در اختیار نداریم اما امیدواریم امسال یک رکورد بسیار خوب را در تولید بجا بگذاریم.
    مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به شرایط فروش شرکت، یادآور شد: امروزه خوشبختانه سبد محصولمان را برای مشتریان دنیا بازکرده‌ایم و همین امروز بیش از 300 هزار تن تقاضا برای مس داریم که تا حالا  این اتفاقات رخ نداده و خوشبختانه فرصت‌های بسیار خوبی ایجادشده و سبد محصول شرکت مس برای درخواست جهانی با وجود تحریم‌های بین‌المللی بسیار گسترده شده است که اتفاق خوبی است.

    سعدمحمدی ادامه داد: در زمینه فروش به رغم اینکه قیمت مس در شش‌ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته 520 دلار به‌طور متوسط پایین‌تر است اما کل فروش سال 97 را با 10 هزار میلیارد تومان فروش عبور کرده‌ایم و ارزش دارایی‌های  شرکت مس برای نخستین بار در بازار سرمایه از 40 هزار میلیارد تومان عبور کرده است.
    وی تأکید کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌ها شرکت صنایع مس ظرف چند سال آینده به شرکت نخست صنعتی و معدنی کشور تبدیل شود؛ چراکه شرکت مس هم‌ پتانسیل آن را دارد، هم متخصصین آن را دارد و هم استحقاق آن را دارد که در رتبه نخست قرار بگیرد.

    مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پایان با قدردانی از زحمات مدیران و کارکنان مجموعه فاوا، خطاب به آنان خاطرنشان کرد: کاری که شما انجام می‌دهید برای آینده شرکت بسیار ارزشمند است و هیچ مدیری در آینده توانایی مدیریت بدون این سیستم را ندارد؛ لذا با پشتکار بالاتر و جدی‌تر از گذشته کار خود را انجام دهید. اینکه بتوانیم ERP ایرانی را به دست متخصصان مس برای شرکت رقم بزنیم افتخاری است که در هیچ کجا نیست و کاری ماندگار برای شرکت خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر