در دومین رویداد بین‌المللی نمایشگاهی «مدیریت بحران ایران قوی»؛

بازدید مقامات داخلی و خارجی از غرفه مجتمع مس سرچشمه رفسنجان

عصر معدن- مقامات داخلی و خارجی از جمله دکتر وحیدی وزیر کشور، دکتر نامی رئیس سازمان بحران کشور و دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور، از غرفه مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در نمایشگاه بین المللی «مدیریت بحران ایران قوی» بازدید کردند.;

بازدید مقامات داخلی و خارجی از غرفه مجتمع مس سرچشمه رفسنجان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس‌پرس، مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، در قالب غرفه استانداری کرمان در این نمایشگاه حضور یافته و تجهیزات این مجتمع نیز با عنوان مانور سطح A در این نمایشگاه حضور دارند.

    مقامات داخلی و خارجی از جمله دکتر وحیدی وزیر کشور، دکتر نامی رئیس سازمان بحران کشور، دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور و مدیران کل مدیریت بحران برخی از استان‌ها از غرفه مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در این نمایشگاه بازدید کرده‌اند.

    وزیر کشور در حاشیه بازدید از غرفه استان کرمان، از اقدامات این استان در حوزه مدیریت بحران قدردانی کرد.

    کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر نیز در پاسخ به انجام اقدامات مجتمع مس سرچشمه در استان کرمان، تأکید کرد: مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در زمینه مدیریت بحران بسیار قوی عمل کرده است.

    مهندس زیدآبادی‌نژاد مدیر امور ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز در این رابطه اظهار کرد: حضور در این نمایشگاه با حمایت و همکاری مدیریت مجتمع، امورهای HSE، حراست، نظارت بر خدمات پیمانکاران، بهداشت و درمان، روابط‎ عمومی و دیگر امورها انجام گرفته است.

    سه دستگاه تریلر با تجهیرات بیمارستان سیار، دیزل ژنراتور و کانتینر پشتیبانی به همراه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از جمله تجهیزاتی است که از سوی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به این نمایشگاه اعزام شده است.

    همچنین کانتینتر بحران مجتمع برای تأمین نیازهای اولیه برای 33 نفر امدادگر شامل امکانات رفاهی، اتاق استراحت، حمام، چادرهای امدای و پوشاک و دیگر نیازها برای یک هفته، در نمایشگاه ملی مدیریت بحران حضور دارد.

    نمایشگاه دستگاه زنده‌یاب، مطالعات PSM و مدیریت ایمنی فرایند، دفترچه اطلاعات مواد شیمیایی، اپلیکیش شماره‌های اضطراری از دیگر تجهیزات امور ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در این نمایشگاه هستند که در معرض دید عموم قرار گرفته اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر