پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت روز «خبرنگار»

تعامل مستمر با اصحاب رسانه شتاب‌دهنده توسعه معادن

عصر معدن- «اردشیر سعدمحمدی» مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی به مناسبت روز «خبرنگار» با تبریک این رویداد مهم، از تلاش و زحمات تمامی اصحاب رسانه تقدیر کرد.;

تعامل مستمر با اصحاب رسانه شتاب‌دهنده توسعه معادن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

    به نام خدا

     

    جان نباشد جز خبر در آزمون

    هر که را افزون خبر جانش فزون
    «مولانا»

    17 مرداد در تقویم کشور عزیزمان ایران به نام روز «خبرنگار» نامگذاری شده است. این روز فرصت مناسبی است برای قدردانی از زحمات اصحاب رسانه که رسالت آگاهی بخشی را چراغ راه خویش قرار داده‌اند و با قلم و اندیشه خود ایثارگونه روایتی حقیقی از رخدادها و رویدادهای خلق می‌کنند تا نام آنان که زندگی خود را وقف اعتلای ایران‌زمین می‌کنند در گردباد حوادث به فراموشی سپرده نشود.
    در شرایط کنونی کشور که رونق تولید از مسیر توسعه؛ به‌ویژه توسعه معادن؛ شاه‌کلید سیاست‌های اقتصادی کشور شده است اهالی رسانه که به‌درستی در تاریخ معاصر جهان از آنان به‌عنوان ستون توسعه یاد می‌کنند می‌توانند با زبان نقد خود شتاب‌دهنده سیاست‌های درست توسعه، رونق و آبادانی کشور از طریق معرفی ظرفیت‌های اقتصادی معادن و بازخوانی تاریخ توسعه صنایع معادنی کشور باشند.
    این‌جانب با آرزوی پیروزی، بهروزی و موفقیت برای تک‌تک خبرنگاران این مرز و بوم این روز گرامی و فرخنده را به همه اصحاب رسانه، به‌ویژه خبرنگاران بخش صنعت و معدن، تبریک می‌گویم.

     

    اردشیر سعدمحمدی
    مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر