با حمایت شرکت ملی صنایع مس ایران

دومین «همایش بین‌المللی چشم‌انداز صنایع غیرآهنی و فناوری‌های وابسته» برگزار می‌شود

عصر معدن- دومین «همایش بین‌المللی چشم‌انداز صنایع غیرآهنی و فناوری‌های وابسته» ۹-۱۰ مهرماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود. این همایش با حمایت و محوریت شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار خواهد شد.;

دومین «همایش بین‌المللی چشم‌انداز صنایع غیرآهنی و فناوری‌های وابسته» برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از مس پرس، شرکت ملی صنایع مس ایران با هدف تأثیرگذاری در حوزه فلزات غیرآهنی و به‌عنوان مهم‌ترین شرکت فعال در این حوزه حمایت از این همایش را برعهده گرفته است. دومین همایش بین‌المللی چشم‌انداز صنایع غیرآهنی و فناوری‌های وابسته با محوریت مس و در حوزه فلزات غیرآهنی چون سرب و روی برگزار خواهد شد.
    دومین دوره این همایش با 6 محور «توازن زنجیره تامین (اکتشاف تا محصول نهایی)، مصرف داخلی و صادرات در بازار صنایع غیرآهنی»، «صادرات در مواجهه با تحریم‌ها، آیین‌نامه‌ها و قوانین داخلی و زیرساخت‌ها»، «تامین سرمایه و تبادلات مالی داخلی و بین‌المللی»، «بومی‌سازی و رونق تولید در صنایع غیرآهنی»، «انرژی، آب، محیط‌‌زیست و اقتصاد چرخه‌ای در بهره‌وری صنایع غیرآهنی»، «بهره‌وری، تکنولوژی و نوآوری با نگاهی ویژه بر ارتباط صنعت و دانشگاه» برگزار خواهد شد.
    این همایش دوروزه در قالب‌هایی چون ارائه سخنرانی و مقاله، پنل‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه جانبی برگزار می‌شود.
    گفتنی است، اولین همایش و نمایشگاه صنایع غیرآهنی و فناوری‌های وابسته، مهر سال گذشته در پنج محور برگزار شد. «چشم‌انداز تولید، مصرف و صادرات فلزات غیرآهنی و آلیاژها در افق 1404»، «مزیت‌‌های رقابتی و استراتژی‌های سرمایه‌‌گذاری در حوزه فلزات غیرآهنی در خاورمیانه»، «رقابت‌‌پذیری محصولات فلزی غیرآهنی در بازارهای داخلی و جهانی»، «ارزش افزوده، از محصولات خام تا آلیاژها» و «نقش تکنولوژی‌‌های نوین تولید و بازیافت در اقتصاد صنایع فلزات غیرآهنی» از جمله محورهای دور اول این همایش بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر