حضور شرکت مس در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران کانمین

عصر معدن- هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات، تجهیزات و صنایع وابسته تهران (ایران کانمین ۲۰۲۳) با حضور شرکت ملی مس ایران شنبه ۱۳ آبان در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می شود.;

حضور شرکت مس در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران کانمین
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس پرس، در این نمایشگاه که پس از 2 سال وقفه برگزار می شود، بیش از 300 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند و محصولات و خدمات خود را در زمینه‌های مختلف معدنی، از جمله استخراج، فرآوری، اکتشاف، تجهیزات، ماشین‌آلات و خدمات ارائه می‌کنند.

    بنا بر اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه در این دوره،74 شرکت خارجی از کشورهای نظیر روسیه، چین، هند، آلمان، بلاروس و کانادا، امارات و افغانستان شرکت می کنند.

    شرکت ملی صنایع مس ایران که به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های معدنی ایران در این نمایشگاه حضور دارد محصولات و دستاوردهای خود را در معرض دید علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان قرار می دهد.

    افزون بر این در حاشیه این نمایشگاه نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی با موضوع مسئولیت‌های اجتماعی، تامین مالی، چالش های توسعه پایدار، هوشمندسازی، تحول دیجیتال و انقلاب صنعتی چهارم برگزار می شود.

    علاقه‌‎مندان به موضوعات معدن، ماشین آلات و تجهیزات معدنی می توانند از تاریخ 13 لغایت 16 آبان ماه 1402 از این نمایشگاه بازدید بعمل آورند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر