مشاور مدیرعامل شرکت مس از کارگاه آماده‌سازی نمونه و انبارهای مغزه اکتشافات بازدید کرد

مدیر مجتمع مس آذربایجان: عملیات اکتشافی در محدوده‌های مستعد شمال‌غرب با تمام توان دنبال می‌شود

عصر معدن- «حیدر ضیغمی»، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، «علی بیات‌ماکو»،‌ مدیر مجتمع مس آذربایجان و «شهریار متوکل»، مدیر امور اکتشافات و مهندسی توسعه شرکت مس از کارگاه آماده‌سازی نمونه و انبارهای مغزه امور اکتشافات و مهندسی توسعه در منطقه شمال‌غرب کشور بازدید کردند.;

مدیر مجتمع مس آذربایجان: عملیات اکتشافی در محدوده‌های مستعد شمال‌غرب با تمام توان دنبال می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس‌پرس، مدیر مجتمع مس آذربایجان در این بازدید با تأکید بر دستور دکتر «اردشیر سعدمحمدی»، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران مبنی بر ضرورت استراتژیک توسعه اکتشافات، به اهمیت توسعه فعالیت‌های اکتشافی در منطقه شمال‌غرب کشور اشاره کرد.

    بیات‌ماکو در جریان بازدید و بررسی روند لاگ و نمونه‌برداری از مغزه‌های حفاری در این منطقه نیز گفت: اکتشافات به‌عنوان حلقه اول فعالیت‌های معدنی نقشی تعیین‌کننده در توسعه پایدار کشور دارد و از همین رو اجرای عملیات اکتشافی در محدوده‌های مستعد منطقه شمال‌غرب کشور باید با تمام توان و با سرعت انجام شود.

    مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران نیز در این بازدید در جریان عملکرد و اقدامات ارزشمند امور اکتشافات در منطقه شمال‌غرب کشور قرار گرفت.

    ضیغمی با اشاره به رهنمودها و ارشادات دکتر سعدمحمدی، مدیرعامل محترم شرکت مس مبنی بر ضرورت بهره‌گیری از تجهیزات مناسب و دانش فنی نوین در اکتشافات مس با هدف سرعت‌بخشی به کار، افزایش بهره‌وری و ضریب موفقیت در اکتشافات تاکید کرد که انشاالله در سال جهش تولید شاهد جهش در فعالیت‌های اکتشافی شرکت مس خواهیم بود.

    در این بازدید همچنین مدیر امور اکتشافات و مهندسی توسعه شرکت مس، گزارشی از فعالیت‌های اکتشافی در مناطق شمال‌غرب کشور و همچنین معدن مس سونگون ارائه کرد.

    وی همچنین گفت: اجرای عملیات اکتشاف در تعدادی محدوده امیدبخش معدنی در استان آذربایجان شرقی در دستور کار قرار گرفته و به یاری خداوند عملیات اکتشاف تفصیلی در دو محدوده جدبد ظرف یک ماه آینده آغاز خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر