پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت روز صنعت و معدن :

بیش از هر زمان دیگر نیازمند توسعه صنعت مس هستیم

عصر معدن- دکتر «اردشیر سعدمحمدی» مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی به مناسبت روز «ملی صنعت و معدن» با تبریک این رویداد مهم، از تلاش و زحمات تمامی مدیران، کارکنان و سربازان جبهه تولید در حوزه صنعت و معدن به‌ویژه صنعت مس کشور تقدیر کرد.;

بیش از هر زمان دیگر نیازمند توسعه صنعت مس هستیم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از مس پرس، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

    به نام خدا

    «نامگذاری دهم تیرماه در تقویم ایران زمین به نام روز «صنعت و معدن» نشانگر کلیدی بودن این بخش از دایره اقتصاد ایران است. این روز فرصتی ارزشمند است تا دست‌اندرکاران بخش صنعت و معدن درخصوص حال و آینده این حوزه زمینه‌ساز خلق طرحی نو و تعالی‌بخش برای بخش صنعت و معدن کشور شوند. بدون شک، برای کشوری که طلای سیاه طی یک‌صد سال گذشته تمام بخش‌های اقتصاد را تحت‌الشعاع خود قرار داده است، ارتقای حوزه معدنی کشور می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات اقتصادی‌ و افزایش تاب‌آوری اقتصادی کشور در مقابل تکانه‌ها و تهدیدهای خارجی باشد.
    در بین حوزه‌های معدنی، صنعت مس به خاطر جایگاه استراتژیک و بدون رقیبش می‌تواند نقشی خطیر در رشد اقتصادی کشور عزیزمان ایران بازی کند. صنعتی که در طول چهار دهه گذشته با وجود تحریم‌ها به رشد خود ادامه داده است و اکنون در این برهه زمانی بیش از هر زمان دیگر نیازمند ارتقا جایگاهش در اقتصاد کشور از طریق پیشبرد طرح‌های توسعه‌ای در قالب «سیاست‌های اقتصاد مقاومتی» و منویات مقام معظم رهبری در خصوص «رونق تولید» است.
    در این راستا، شرکت ملی صنایع مس ایران متعهد است تا با همدلی و همکاری تمامی سخت‌کوشان صنعت مس از شمال‌غربی تا جنوب‌شرقی ایران و با حمایت از بخش خصوصی نقشه راه توسعه صنعت مس را بر مبنای افزایش تولید، ورود به صنایع پایین دستی، ارتقای سطح فنی و تکنیکی ترسیم و عملیاتی کند تا امکان اشتغال‌زایی بیشتر و برخورداری از این برکت خدادادی را برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم کند.
    اینجانب روز ملی صنعت و معدن را به همه صنعتگران و معدنکاران کشور و هم‌چنین پرسنل سخت‌کوش صنعت مس کشور که با تلاش شبانه‌روزی نقش مهم و اساسی در توسعه این صنعت حیاتی کشور دارند؛ تبریک می‌گویم. امید است با توکل بر الطاف الهی و برخورداری از دانش متخصصان  و اساتید فرهیخته و توانمند کشور و استفاده از دانش روز دنیا گام‌های مؤثرتری در راستای ارتقا و تعالی صنعت مس کشور برداشته و در چشم‌انداز 1404 رتبه خود را در ردیف ده کشور برتر تولیدکننده مس قرار دهیم.»

    اردشیر سعدمحمدی
    مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر