گزارش تولید ۸ ماهه شرکت ملی صنایع مس ایران اعلام شد

رشد تولید ۱۹ درصدی آند و ۱۲ درصدی کاتد شرکت مس

عصر معدن- شرکت ملی صنایع مس ایران در هشت ماهه نخست امسال، ۲۰۲هزار و ۵۰۱ تن آند و ۱۵۸هزار و ۴۵۵ تن کاتد مس تولید کرده است که این میزان تولید نسبت به برنامه امسال به ترتیب از رشد ۱۹ آند و ۱۲ درصدی کاتد برخوردار بوده است.;

رشد تولید ۱۹ درصدی آند و ۱۲ درصدی کاتد شرکت مس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایمیدرو، طی این مدت ذوب خاتون‌آباد 72هزار و 436 تن آند تولید کرده است که نسبت به برنامه تعیین‌شده، از رشد 38 درصدی برخوردار بوده است.

    کاتد تولیدی پالایشگاه خاتون‌آباد نسبت به برنامه 27 درصد و کاتد تولیدی لیچینگ میدوک 25 درصد رشد داشته‌ است. همچنین کاتد تولیدی پالایشگاه و لیچینگ و بیولیچینگ سرچشمه نیز به ترتیب رشد 4 و 2 درصدی را تجربه کرده است.

    تولید کنسانتره مس نیز در این مدت، رشد داشته است؛ به‌طوری‌که طی این مدت، شرکت مس 794هزار و 882 تن کنسانتره مس تولید کرده است که نسبت به برنامه تعریف ‌شده 766هزار و 841 تنی، حاکی از رشد 4 درصدی است.

    در هشت ماهه ابتدایی امسال این شرکت در مجموع 203هزار و 742 تن مس محتوی معدنی تولید کرده است که در مقایسه با برنامه رشد 4 درصدی داشته است.

    شرکت مس در این بازه زمانی، درمجموع 128میلیون و 898 هزار تن سنگ معدن استخراج کرده است که نسبت به برنامه 117میلیون تنی امسال 10 درصد رشد داشته است.

    بنابر این گزارش، شرکت مس در هشت ماهه اول امسال، 36میلیون و 96 هزار تن سنگ سولفور برداشت کرده است که 4 درصد از برنامه در نظر گرفته برای برداشت سنگ سولفور جلوتر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر