تصویب صورت های مالی ایمیدرو در مجمع عمومی عادی سالانه

عصر معدن- صورت های مالی سال ۹۷ سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، به اتفاق آرا در مجمع عمومی عادی سالانه تصویب شد.;

تصویب صورت های مالی ایمیدرو در مجمع عمومی عادی سالانه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، مجمع عمومی عادی سالانه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت، خداداد غریب پور رییس هیات عامل ایمیدرو، یونس الستی. معاون توسعه مدیریت و منابع. و سایر اعضای مجمع، بازرس قانونی و حسابرس برگزار و صورت های مالی پس از قرائت گزارش ها و نیز بحث و بررسی بندهای قانونی گزارش حسابرس، به تصویب اعضا رسید.

    در این مجمع خداداد غریب پور رییس هیات عامل ایمیدرو از اقدامات این سازمان سخن گفت که در راستای سیاست ها و برنامه های کلان وزارت صنعت معدن و تجارت اجرایی شده و نتایجی همچون اجرای روش های نوین تامین مالی پروژه های توسعه ای، جذب نقدینگی از بخش خصوصی، توسعه برنامه های اکتشاف و مدیریت سود انباشته شرکت های بزرگ داشته است. سپس رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت از عملکرد یکساله ایمیدرو ابراز رضایت کرد و آن را نمونه ای از انقلاب در حوزه معدن دانست.

    پیش از وی سمیه خلوصی مدیر برنامه ریزی و نظارت راهبردی ایمیدرو گزارشی از وضعیت جهانی معدن و صنایع معدنی و روند تقاضا در این حوزه ارایه داد و سپس به اعلام گزارشی درباره اهداف، برنامه ها راه اندازی طرح ها و عملکرد افتتاح پروژه ها و ایجاد اشتغال توسط این سازمان پرداخت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر