برگزاری پیش جلسه مجمع عمومی عادی ایمیدرو با حضور غریب پور

عصر معدن- "پیش جلسه" مجمع عمومی عادی سالانه ایمیدرو با حضور رییس هیات عامل،‌ معاونان و مدیران این سازمان امروز برگزار شد.;

برگزاری پیش جلسه مجمع عمومی عادی ایمیدرو با حضور غریب پور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایمیدرو، در این نشست خداداد غریب پور ابتدا از اقدامات انجام شده در دوره مسوولیت مهدی کرباسیان و همچنین سرپرستی جمشید ملارحمان و نیز اعضای سابق و کنونی هیات عامل تشکر کرد.

    غریب پور سپس جزئیات گزارش مدیریت ها و معاونت های مختلف در بخش های طرح های توسعه و سرمایه گذاری ها، مشارکت با بخش خصوصی و توانمندسازی و ... را مورد بررسی قرار داد.

    رییس هیات عامل ایمیدرو تاکید کرد: اقداماتی همچون رشد جذب منابع مالی از بخش خصوصی برای توسعه حوزه معدن و صنایع معدنی، مدیریت سود انباشته شرکت های بزرگ با هدف اجرای برنامه های توسعه ای، افزایش فعالیت های اکتشافی، توجه به مسوولیت اجتماعی، توسعه همکاری ها با نهادها و مراکز علمی و تحصصی در قالب تفاهمنامه ها و رشد ظرفیت و تولید مواد معدنی و صنایع معدنی جزو عملکرد شاخص ایمیدرو به شمار می آیند.

    وی همچنین به وضعیت واگذاری سهام به بخش خصوصی،‌ جایگاه این حوزه در بورس اوراق بهادار و بررسی مطالبات سازمان از محل واگذاری سهام، اشاره و موضوعات مربوطه را به بحث و بررسی گذاشت.

    فردا یکشنبه 31 شهریور ماه، جلسه مجمع عمومی عادی سالانه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با حضور اعضای مجمع،‌ بازرس قانونی و حسابرس مستقل برگزار می شود. مجمع ایمیدرو امسال نیز طبق روال سال های اخیر، پیش از موعد نهایی برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر