مجمع عمومی سالیانه "گل‌گهر " برگزار می شود

عصر معدن- مجمع عمومی سالیانه شرکت معدنی صنعتی گل گهر فردا هفتم تیرماه با حضور سهامداران ، هیت مدیره، مدیرعامل ، معاونین و دیگر مدیران ارشد شرکت و سهامداران حقیقی و حقوقی در تالار وزارت کشور در تهران برگزار می شود.;

مجمع عمومی سالیانه "گل‌گهر " برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» مجمع عمومی سالیانه شرکت معدنی صنعتی گل‌گهر فردا هفتم تیرماه  با حضور سهامداران ، هیت مدیره، مدیرعامل ، معاونان و دیگر مدیران ارشد شرکت و سهامداران حقیقی و حقوقی در تالار وزارت کشور در تهران برگزار می‌شود.
    در این مجمع که با حضور اکثریت سهامداران شرکت برگزار می شود، ناصر تقی زاده مدیرعامل شرکت گزارشی از عملکرد این شرکت در سال 96 و همچنین برنامه های سال 97 را تشریح خواهد کرد.

    افزایش بهره وری ، در اولویت بودن تامین کامل نیاز داخلی به سنگ آهن، تمرکز بر تولید فولاد و محصولات فولادی، توجه به اکتشاف معادن، در دست اجرا بودن هزاران میلیارد تومان طرح و افزایش تولید در کنار توجه ویژه به اصل اقتصاد مقاومتی از جمله اقدامات مهم این شرکت در سال 96 بوده است.

    با بهره برداری از طرح های گل‌گهر علاوه بر ایجاد تحول و شکوفایی اقتصادی در سطح ملی و منطقه ای، برای صدها نفر از جوانان منطقه فرصت های شغلی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده است.
    گفتنی است شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان با داشتن معادن غنی سنگ آهن یکی از مطرح ترین قطب های فعال معدنی صنعتی در خاورمیانه است که دارای قابلیت های بسیاری است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر