تولید از ۱۳۸هزار تن عبور کرد

رشد ۶۷درصدی تولید آلومینیوم تا پایان تیر ماه

عصر معدن- آلومینیوم در سال جهش تولید، همچنان بالاترین رقم رشد تولید را در بین تولیدات شرکت های بزرگ معدن و صنایع معدنی در اختیار دارد. تولید شمش این محصول طی چهار ماه ابتدای امسال با رشد ۶۷درصدی همراه شد.;

رشد ۶۷درصدی تولید آلومینیوم تا پایان تیر ماه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو،‌ طی فروردین تا پایان تیر ماه سال جاری، افزون بر 138هزار و 700 تن شمش آلومینیوم در شرکت های ایرالکو، المهدی، هرمزآل،‌ جاجرم و آلومینیوم جنوب تولید شد این در حالی است که تولید مدت مشابه سال 98 به 83هزار تن رسیده بود. در این میان شرکت های آلومینیوم جاجرم، هرمزآل و المهدی رشد سه رقمی را کسب کردند. از تابستان گذشته تا بهار امسال، ایمیدرو دو کارخانه آلومینیوم جاجرم و آلومینیوم جنوب (سالکو) را راه اندازی کرد به طوری که سالکو، به عنوان بزرگ ترین و مدرنترین کارخانه تولید آلومینیوم ایران، با سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی احداث شد.

    رشد 11درصدی تولید آهن اسفنجی
    از سوی دیگر رشد تولید آهن اسفنجی شرکت های بزرگ طی مدت مورد بررسی به 11درصد رسید. در چهار ماه ابتدای 99 بیش از 10.5 میلیون تن از این محصول تولید شد. همچنین تولید شمش فولاد شرکت های بزرگ فولادی نیز با رشد 8درصدی به 7.4 میلیون تن رسید. تولید محصول فولادی با رشد دو درصدی از 4.7 میلیون تن عبور کرد.
    مس کاتد نیز دراین مدت با تولید 91هزار تنی رشد یک درصدی را تجربه کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر