طی سه ماهه سوم ۲۰۱۹میلادی:

کاهش ۱۰ درصدی تولید آلومینیوم چالکو/افت ۱۴ درصدی فروش

عصر معدن- تولید آلومینیوم در شرکت آلومینیوم چین طی سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ میلادی ۱۰.۴۴ درصد کاهش یافت. همچنین این شرکت شاهد افت ۱۳.۸ درصدی فروش این محصول بود.;

کاهش ۱۰ درصدی تولید آلومینیوم چالکو/افت ۱۴ درصدی فروش
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از  روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، شرکت آلومینیوم چین، چالکوChalco، از ابتدای جولای تا پایان سپتامبر 2019 میلادی 950هزار تن آلومینیوم تولید کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حاکی از افت 10.4 درصدی است. همچنین میزان فروش این محصول طی مدت مذکور 13.8 درصد کاهش یافت و 940هزار تن به ثبت رسید که نشان از کاهش تقاضا در چین به عنوان بزرگترین مصرف کننده این فلز دارد.

    این کاهش تولید به دنبال تعطیلی یک کارخانه تولید آلومینیوم چالکو با ظرفیت سالانه 200 هزار تن در استان شادونگ بود. این کارخانه به دلیل هزینه های بالای برق تعطیل شد و با ظرفیت تولید سالانه 190هزار تن از شمال چین به یونان انتقال خواهد یافت.

    همچنین طی مدت یاد شده، تولید آلومینا در این شرکت با رشد 3.6 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 3 میلیون و 410هزار تن رسید. چالکو میزان سود خالص فروش محصولات را در این شرکت 14میلیون و 530هزار دلار اعلام کرد که حاکی از کاهش 83.9 درصدی نسبت به مدت مشابه سال 2018 میلادی است.

    این شرکت میانگین قیمت فروش آلومینیوم خود را طی سه ماهه سوم سال جاری میلادی 13 هزار و 924 یوان در هرتن اعلام کرد که شاهد افت 4.2 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

    طی 9 ماهه نخست سال 2019 میلادی مجموع سود چالکو با کاهش 47.7 درصدی به 808 میلیون و 370هزار یوان رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر