طی ۸ ماهه نخست ۲۰۱۹ روی داد:

تولید ۲۳.۵ میلیون تن آلومینیوم در چین/ چین از رشد قیمت ها، انگیزه گرفت

عصر معدن- طی ۸ ماهه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی ۲۳ میلیون و ۴۷۰هزار تن آلومینیوم در چین تولید شد.;

تولید ۲۳.۵ میلیون تن آلومینیوم در چین/ چین از رشد قیمت ها، انگیزه گرفت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه ونوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، به نقل از خبرگزاری رویترز تولید آلومینیوم چین از ابتدای ژانویه تا پایان اوت سال جاری میلادی با رشد 1.4 درصدی به 23 میلیون و 470هزار تن افزایش یافت.

    همچنین جکی وانگJackie Wang ، تحلیلگر صنعت آلومینیوم معتقد است که رشد قیمت این فلز منجر به ایجاد انگیزه برای افزایش میزان تولید در سه ماهه چهارم می شود.

    چین در ماه اوت 2019 میلادی تولید آلومینیوم خود را با 0.3 کاهش نسبت به مدت مشابه سال 2018 میلادی 2 میلیون و 970هزار تن به ثبت رساند. همچنین میانگین تولید روزانه آلومینیوم چین طی مدت مذکور95هزار و 800 تن اعلام شده است.

    رشد تولید فلزات غیرآهنی

    طی 8 ماهه نخست سال 2019 میلادی ، تولید 10 فلز غیرآهنی در چین از جمله قلع، آنتیموان، منیزیم، تیتانیوم و جیوه به 38 میلیون و 630هزار تن رسید که حاکی از رشد 4.6 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. این در حالی است که تولید این فلزات شامل مس، آلومینیوم، سرب، روی و نیکل در ماه اوت 2019 میلادی با افت0.3 درصدی به 4 میلیون 910هزار تن کاهش یافت.

    چین بزرگترین تولیدکننده آلومینیوم جهان است که در سال 2018 میلادی توانست با تولید 33 میلیون تن آلومینیوم در صدر تولیدکنندگان این محصول در جهان قرار گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر