روسال در پشت پرده در حال مذاکره با امریکا است

عصر معدن- یک مشاور و فعال صنایع معدنی اظهار کرد: روسال سعى دارد با انجام مذاکرات منافع خود در کشورهاى غربى را احیا کند.;

روسال در پشت پرده در حال مذاکره با امریکا است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵:۰۰

    هومان خواجه نصیرى با اشاره به اینکه ممکن است امریکا از اعمال تحریم های روسال کوتاه بیاید به «عصر معدن» گفت: بنده همچنان معتقدم روسال در پشت پرده تمام این ظواهر سیاسى با امریکا  در حال مذاکره است تا  بتواند دوباره منافع خود را در کشورهاى غربى احیا کند.
    وى ادامه داد: به دلیل آنکه این مذاکرات روند مثبتى در روزهاى اخیر پیدا کرده، همچنان روسال از همکارى با بازار ایران امتناع مى کند تا بتواند رضایت امریکایى ها را جلب کند.
    خواجه نصیرى افزود: بنابراین در آینده اى نه چندان دور، وضعیت روسال با کشورهاى غربى تقریبا به حالت اولیه خود بازخواهدگشت و دوباره به این کشورها فروش خواهد داشت. زیرا در غیاب این صادرات شرکت هاى غربى نیز ضرر هایى را متحمل شدند که خوشایند مقامات امریکایى نبوده است. آنها در این باره شکایت هایى را از شرکاى غربى خود دریافت کرده اند.
    این مشاور و فعال صنایع معدنی تصریح کرد: زمانى که بازار پایدار شود، در ارتباط با فعالیت هاى روسال شرایطى مشابه با ٣ ماه گذشته را شاهد خواهیم بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر