شرکت‌های آلومینیومی، خواستار لغو تعرفه‌های ترامپ شدند

عصر معدن- گروه‌های تجاری آلومینیوم از تمدید معافیت‌های تعرفه‌ای برای کانادا، مکزیک درخواست می‌کنند.;

شرکت‌های آلومینیومی، خواستار لغو تعرفه‌های ترامپ شدند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» شرکت‌های آلومینیوم از آمریکا، کانادا و مکزیک روز دوشنبه دولت‌های خود را بر آن داشتند تا برای حذف تعرفه‌های آمریکا در آلومینیوم از کانادا و مکزیک بدون تحمیل هرگونه سهمیه وارداتی در محصولاتشان با یکدیگر به توافق برسند.
    روسای انجمن آلومینیومی در آمریکا، IMEDAL و انجمن آلومینیوم کانادا می‌گویند این اتحادیه کامل است و از طرفی در روز 30 نوامبر، پیش از اینکه رهبران این سه کشور توافق جدید ایالات‌متحده - مکزیک - کانادا را امضا کنند، معافیت از سهمیه از 10درصدی بخش 232 ملی محصولات تولیدی در آمریکای شمالی باید مورد توافق قرار گیرد.
    "این انجمن ها در نامه ای به رئیس جمهور ایالات متحده، دونالد ترامپ، جاستین ترادو، نخست وزیر کانادا، Pena Nieto، رئیس جمهور مکزیک و آندرس مانوئل لوپز Obrador، رئیس جمهور مکزیک، گفت که USMCA نمی‌تواند برای صنعت آلومینیوم یا بسیاری از مشتریان پایین‌دست، بدون اینکه کانادا و مکزیک را از 232 تعرفه یا سهمیه معاف کنند، کار کند.
    این در حالی است که انجمن های آلومینیومی از اینکه ایالات متحده اقدامات خود را برای مبارزه با واردات آلومینیوم از طریق چین از طریق یارانه های غیرقانونی از طریق تحقیقات ضد دامپینگ جدید انجام می‌دهد، خوشحال هستند.
    مدیران نوشتند: دولت‌های مربوطه ما نیاز به محافظت در مقابل حمل و نقل را دارند و همچنان اقداماتی را انجام می‌دهند و ما معتقدیم همکاری‌های مداوم در این زمینه به نگرانی‌های امنیتی ملی مطرح شده در بخش 232 درباره واردات آلومینیوم خواهد پرداخت. تعرفه‌ها و سایر اقدامات تجاری برای محدود کردن تجارت محصولات آلومینیومی در منطقه دیگر مورد نیاز نیست."

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر