خزانه‌داری امریکا به نفع "RUSAL" رای داد/ پایان تحریم آلومینیوم روسیه

عصر معدن- سهام روسیه با افزایش فروش آلومینیوم، افزایش می یابد و این موضوع به دلیل لغو تحریم‌های ایالات متحده امریکا برای RUSAL است.;

خزانه‌داری امریکا به نفع "RUSAL" رای داد/ پایان تحریم آلومینیوم روسیه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» خزانه‌داری ایالات‌متحده گفته‌است که تحریم‌ها را بر روی امپراتوری هسته‌ای Oleg Deripaska، تاجر روس و شرکت بزرگ آلومینیوم Rusal و +en  لغو خواهد کرد. در واقع این تحریم مجازات‌ سختی بود که از زمان الحاق کریمه در سال 2014 به  مسکو از سوی امریکا اعمال شده‌است.
    قیمت آلومینیوم لندن پس از اعلام وزارت خزانه داری ایالات متحده، به پایین ترین سطح 16 ماهه رسید و این در حالی است که سهام روسال، بزرگترین تولیدکننده آلومینیوم در جهان بعد از Hongqiao چین، به بالاترین حد خود در 8ماه گذشته رسید.
    گفتنی است در ماه آوریل، خزانه‌داری ایالات‌متحده تحریم‌هایی را علیه Oleg Deripaska، Rusal، +En و دیگر شرکت‌هایی که در آن سهام خود را با اشاره به "فعالیت‌های زیانبار" روسیه تحمیل کرد و این امر موجب آشفتگی در بازارهای جهانی آلومینیوم شد.
    اما پس از لابی‌گری توسط دولت‌های اروپایی، واشنگتن تحریم ها را به تعویق انداخت و مذاکرات با تیم Deripaska  برای حذف RUSAL و En + از فهرست سیاه لیست انجام شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر