عملکرد سه ماهه ریوتینتو

رشد تولید مس و بوکسیت و کاهش تولید آلومینا و آلومینیوم

عصر معدن- شرکت ریوتینتو طی انتشارگزارش تولید سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸، از رشد ۴۸ درصدی تولید مس تصفیه شده در این شرکت خبر داد. تولید بوکسیت و آلومینا ریوتینتو با رشد اما شمش آلومینیوم با افت همراه شد.;

رشد تولید مس و بوکسیت و کاهش تولید آلومینا و آلومینیوم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، در سه ماهه نخست سال جاری میلادی تولید مس تصفیه شده ریوتینتو با 48 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 56میلیون و 100هزار تن افزایش یافت در حالی که این میزان تولید نسبت به سه ماهه چهارم سال 2017نیز با 25درصد رشد همراه بوده است.

    ریوتینتو در سه ماهه نخست سال جاری میلادی 12 میلیون و 653 هزار تن بوکسیت تولید کرد که حاکی از رشد 12 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است. در حالی که تولید آلومینیوم با افت 5 درصدی و آلومینا با افت 3 درصدی به ترتیب به 846هزار تن و یک میلیون و990هزار تن کاهش یافت.

    این شرکت در نظر دارد تا پایان سال 2018میلادی تولید بوکسیت خود را به 49 تا 51 میلیون تن رسانده و 8 تا 8.2میلیون تن آلومینا تولید کند. این در حالی است که تولید بوکسیت و آلومینای ریوتینتو در سال گذشته میلادی به ترتیب50میلیون و 796هزار تن و 8 میلیون و 131هزار تن به ثبت رسیده است.

    همچنین ریوتینتو طی مدت مذکور 71میلیون و 436تن سنگ آهن تولید کرد که حاکی از رشد 8 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر