هند احتمال دامپینگ واردات آلومینیوم از چین را بررسی می‌کند

عصر معدن- شرکت‌های هندی در اظهارات خود ضمن بیان اینکه واردات بی‌رویه از چین باعث کاهش قیمت داخلی آلومینیوم در این کشور شده، تاکید کرده‌اند که این گونه واردات به عملکرد و فعالیت آنها تاثیر جدی گذاشته است.;

هند احتمال دامپینگ واردات آلومینیوم از چین را بررسی می‌کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از فارس، کشور هند بررسی‌های گسترده‌ای را درباره اینکه آیا واردات کلاف آلومینیوم از چین در جهت کاهش قیمت داخلی بوده است یا نه را در یک دوره از سال 2017 تا دسامبر 2019 را بررسی می‌کند.

    براساس این گزارش این تصمیم بر اساس شکایت شرکت‌های تولید کننده مس و آلومینیوم هند صورت گرفته که مدعی هستند به دلیل عملیات دامپینگی که کشور چین به راه انداخته صنعت آنها متضرر شده است.

    آنها به افزایش بی‌سابقه واردات نسبت به سال گذشته اشاره کرده و گفته‌اند این واردات علیرغم ظرفیت‌های زیاد تولید در کشور انجام شده است.

    شرکت DGTR در یک پیام جداگانه‌ای گفته است مسئله دامپینگ باعث شده قیمت در داخل به شدت کاهش یافته و این صنعت با رکود مواجه شود.

    وی پیشنهاد کرده که اقدامات ضد دامپینگی در واردات در برخی شرکت‌های چینی انجام شود.

    مقامات شرکت‌ها همچنین پیشنهاد کردند که تعرفه 1.31 دلار برای واردات هر کیلو آلومینیوم وضع شود.

    شرکت‌های هندی در اظهارات خود ضمن بیان اینکه واردات بی‌رویه از چین باعث کاهش قیمت داخلی آلومینیوم در این کشور شده، تاکید کرده‌اند که این گونه واردات به عملکرد و فعالیت آنها تاثیر جدی گذاشته است.

    پیش از این نیز اقدام ضد دامپینگی در سال 2015 با وضع تعرفه واردات به مدت 5 سال در باره واردات از چین و سوئیس انجام شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر