نظر سنای امریکا درباره تحریم های آلومینیوم چیست؟

عصر معدن- سنای آمریکا با تلاش ها برای رفع تحریمها علیه سه شرکت روسی از جمله شرکت تولیدکننده آلومینیوم روسال مخالفت کرد.;

نظر سنای امریکا درباره تحریم های آلومینیوم چیست؟
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایسنا، پیشنهاد مطرح شده از سوی چاک شومر، رهبر حزب دموکرات در سنا که برای رسیدن به تصویب نهایی به 60 رای موافق نیاز داشت، تنها 42 رای موافق در مقابل 57 رای مخالف آورد.

    وزارت خزانه داری آمریکا در دسامبر اعلام کرد که قصد دارد در 30 روز آینده به تحریمهای وضع شده علیه سه شرکت روسی مرتبط با اولگ دریپاسکا شامل شرکت روسال، En+ و JSC EuroSibEnergo خاتمه دهد.

    بر اساس گزارش پلاتس، این تحریمها که در ششم آوریل سال گذشته اعلام شدند، هفت بازرگان روسی پرنفوذ، 12 شرکت تحت کنترل آنها و 17 مقام دولتی روسیه را هدف گرفتند. شرکتها و اشخاصی که نام آنها اعلام شده است قادر به دسترسی به سیستم بانکی آمریکا نیستند و شهروندان آمریکایی حق معامله با آنها را ندارد و تمام اموال آنها در حوزه قضایی آمریکا بلوکه شده است.

    روسال حدود 6 درصد از آلومینیوم جهان را تولید می‌کند و معادن، کارخانه‌های ذوب و پالایشگاه‌هایی را در سراسر جهان از گینه تا ایرلند، روسیه و جامائیکا اداره می‌کند

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر