دبیر کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم:

آلومینیوم در جستجوی توسعه و ارتقا در آینده است

عصر معدن- دبیر کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم گفت: کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم ایران برای اولین بار در سال ٢۰۰٩ به صورت داخلی برگزار شد و از ٢۰١٢ به بعد هر ٢ سال یکبار با حمایت سازمان ایمیدرو و دانشگاه علم و صنعت به صورت بین المللی درآمده و برگزار می شود.;

آلومینیوم در جستجوی توسعه و ارتقا در آینده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» سید حسین سیدین هدف همایش ارائه دستاوردهای علمى و صنعتى آلومینیوم دانست و در ادامه گفت: شعار این کنفرانس، آلومینیوم در جستجو توسعه و ارتقا آینده است.
    وی مهم‌ترین موضوعات  این کنفرانس را بحث درباره فرصت های سرمایه گذارى، بازارهای هدف، بازیابی محیط زیست، خواص مکانیکى و شکل دادن به آلومینیوم و برنامه های کاربردی آلومینیوم اعلام کرد و گفت: آخرین دستاوردها و فناورى ها در حوزه آلومینیوم در  این کنفرانس ارائه خواهد شد.
    سیدین افزود: نشست های تخصصى با حضور شرکت‌های اتوتک و nfc نیز برگزار خواهد شد. همچنین پنل های تخصصى در زمینه صنایع پایین دستى نیز با موضوعات مختلفى از جمله جایگاه شمش آلومینیوم ، محیط زیست و...  در این کنفرانس برگزار می‌شود.
    دبیر کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم ادامه داد: 60شرکت خارجى در نمایشگاه آلومینیوم حضور دارند که می توان به کشورهایی همچون هند، یونان کانادا، فرانسه آلمان اسپانیا ترکیه ایتالیا و.... اشاره کرد.
    به گفته سیدین، در روز اختتامیه از ٥ شرکت برتر و همچنین از ٢ نفر از پیشکسوتان نیز تقدیر به عمل می آید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر