خلج طهرانی:

جذب سرمایه گذار جدید خارجی در منطقه ویژه خلیج فارس

عصر معدن- مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس از جذب سرمایه گذار جدید خارجی برای ۲ طرح در زمینه تولید فروآلیاژها و مواد پتروشیمی با سرمایه گذاری ۲۱ میلیون دلار خبر داد.;

جذب سرمایه گذار جدید خارجی در منطقه ویژه خلیج فارس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، حسن خلج تهرانی افزود: امسال با حمایت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و تاکید رییس هیات عامل ایمیدرو مبنی بر بر جذب سرمایه گذار خارجی، این مهم انجام شد.

    3.8 میلیارد دلار سرمایه گذاری در حال بهره برداری

    وی گفت: کل سرمایه گذاری ها در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس تا کنون بالغ بر سه هزار و 872 میلیون دلار در طرح های در حال بهره برداری بوده است.

    مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس عنوان کرد: با اجرای پروژه های زیرساختی در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، جذابیت این منطقه برای سرمایه گذاران خارجی افزایش یافته است.

    وی اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس تلاش می کند با برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، آب، برق و گاز مورد نیاز سرمایه گذاران را در حد مطلوب مهیا سازد.

    خلج تهرانی با بیان اینکه در حال حاضر 17 شرکت عمدتا در حوزه‌های فولاد و آلومینیوم و محصولات پتروشیمی در حال تولید محصول در این منطقه هستند، گفت: 18 کارخانه و طرح جدید نیز در حال اجرا است.

    مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس ادامه داد: در حال حاضر برای 11 سرمایه گذار دیگر نیز مراحل و تشریفات قانونی واگذاری زمین به آنها در حال انجام است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر