تمدید مهلت اعمال تحریم روسال از سوی ایالات‌متحده

عصر معدن- ایالات‌متحده مهلت اعمال تحریم Rusal را تمدید کرد و قیمت آلومینیوم سقوط کرد .;

تمدید مهلت اعمال تحریم روسال از سوی ایالات‌متحده
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ماینینگ، ایالات‌متحده در روز دوشنبه به مشتریان آمریکایی بزرگ‌ترین تولید کننده آلومینیوم تاجیک، زمان بیشتری برای انطباق با تحریم‌ها داد و گفت:  اگر شرکت یونایتد shareholder به سهامدار عمده " اولگ Deripaska " ، کنترل شرکت را واگذار کند، آنها را از تحریم خارج خواهد کرد.
    گفته می‌شود قیمت‌های آلومینیوم در بورس اوراق بهادار لندن به میزان 8.7 درصد در اعلامیه وزارت خزانه‌داری ایالات‌متحده سقوط کرد با این حال مدت بیشتری نسبت به فروش مقادیر زیادی از آلومینیوم که در پی تحریم‌ها ذخیره کرده بودند، اقدام کرد.
    از طرفی هفته گذشته، قیمت آلومینیوم به اوج خود رسید و در پاسخ به آنچه که آن را " فعالیت‌های مضر " روسیه نامیده اند، امریکا تحریم‌هایی را اعمال کرد که مانع از دسترسی به تجارت Deripaska's به سیستم مالی بین‌المللی خواهد شد.
    خزانه به آمریکایی‌ها مهلت داد تا روز 23 اکتبر به جای روز 5 ژوئن کار خود را با روسال آغاز کنند. این کمیسیون گفته‌است تحریم‌های ثانویه بر روی نهاده‌ای غیر آمریکایی که درگیر روسال یا شرکت‌های تابعه آن هستند اعمال نخواهد شد.
    سهام روسال نیز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های آلومینیوم تاجیک ، 17.7 درصد در بورس مسکو به اوج خود رسید.
    از طرفی استیون Mnuchin ، وزیر خزانه‌داری آمریکا ، گفت : " روسال به دلیل وابستگی خود با اولگ Deripaska، تاثیر تحریم‌های ایالات‌متحده را احساس کرده‌، اما دولت آمریکا مردم سخت کوش را به روسال و شرکت‌های تابعه آن وابسته هستند را را هدف قرار نمی‌دهد.
    کارگران در یکی از بزرگ‌ترین smelters آلومینیوم می‌گویند : شهر سیبری محکوم به فنا است مگر این که مسکو تحریم‌های ایالات‌متحده علیه روسال را کاهش دهد، وضعیتی که در طول عملیات پراکنده company's منعکس می‌شود.
    اولگ پتروپاوفسکی، تحلیلگر ارشد BCS Global Markets، گفت: "Deripaska مالک 48 درصد سهام در" روسال "است و شرکت را از طریق قرارداد سهامداران خود با دیگر صاحبان شرکت کنترل می کند.
    روسال نیز از اظهار نظر در مورد اعلامیه وزارت خزانه‌داری خودداری کرد. کرملین و Deripaska فورا به درخواست‌ها برای اظهار نظر واکنش نشان ندادند.
    گفتنی است، اولگ Deripaska یکی از هفت oligarchs روسیه است که به عنوان بخشی از یک اقدام بزرگ‌ علیه فعالیت‌های مضر " Moscow's " در سراسر جهان مورد تایید قرار گرفته‌است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر