نگاهی به سوابق سکاندار جدید ایمیدرو

عصر معدن- وزیر صنعت ، معدن و تجارت طی حکمی مدیرعامل گروه توسعه‌ی ملی کشور را منصوب کرد و از زحمات سرپرست ایمیدرو تقدیر به عمل آورد.;

نگاهی به سوابق سکاندار جدید ایمیدرو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی انرژی‌بر پارسیان، طی حکمی از طرف  وزیر صنعت، معدن و تجارت،  خداداد غریب پور به عنوان معاون وزیر و رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) منصوب شد. سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران که با نام «ایمیدرو» شناخته می شود، از شرکت‌های مهم هلدینگ دولتی فعال در بخش معدن جمهوری اسلامی ایران است که دارای 8 شرکت اصلی و 55 شرکت عملیاتی در زمینه صنایع فولاد، آلومینیوم، مس، سیمان و مواد معدنی است و تقریبا نیمی از کل صنعت کشور را در اختیار دارد.
    سکان‌دار جدید ایمیدرو از مدیران پاک‌دست و لرتبار استان کهگیلویه وبویراحمد به شمار می‌آید که در نتیجه‌ی توان مدیریتی به این جایگاه رسیده است. غریب‌پور از جمله مدیرانی است که در جوانی و با کمتر از 26 سال سن به عنوان فرماندار شهرستان بویراحمد منصوب شد. فعالیت در شرکت کشت و صنعت، هلدینگ سیمان و پتروشیمی شازند از جمله دیگر سوابق اجرایی- مدیریتی ایشان به حساب می‌آید.
    در تغییراتی که از سوی وزیر صمت انجام شد، افزون بر غریب‌پور، کامبیز مهدی‌زاده به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان زمین‌شناسی و افروز بهرامی به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات منصوب شدند.
    رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین از تلاش‌های جمشید ملارحمان در طول دوران حضور او در ایمیدرو به عنوان سرپرست این سازمان، قدردانی کرد. گفتنی است که پیش از سرپرستی ملارحمان، دکتر مهدی کرباسیان رئیس ایمیدرو بود که به دلیل قانون بازنشستگی از این مسئولیت با احترام به قانون مصوب استعفا کرد. کرباسیان که بنیان‌گذار سازمان تامین اجتماعی بود ،در دوران خدمتش سمت های متعددی در وزارت اقتصاد، نفت، صنعت و رفاه بر عهده داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر