تقدیر از فولاد امیرکبیر کاشان در ششمین همایش جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی

عصر معدن- ششمین همایش جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی با تقدیر از شرکت فولاد امیرکبیرکاشان بدلیل اجرای طرح های مرتبط با حوزه بهره وری، برگزار شد.;

تقدیر از فولاد امیرکبیر کاشان در ششمین همایش جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»  عزیز قنواتی، مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان  با اشاره به برگزاری این همایش و ارزیابی 33 شرکت در فرآیند جایزه بهره وری معدن و صنایع معدنی گفت: جایزه‌ بهره‌وری بخش معادن و صنایع معدنی، جایزه‌ای است «بخشی و تخصصی» که توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت  یا رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به برترین بنگاه‌های ایرانی حائز شرایط در بخش معدن و صنایع معدنی، اعطا می‌شود.

    وی افزود: در راستای اجرای ماده 5 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران، جایزه بهره‌وری بخش معدن و صنایع معدنی بر اساس مصوبه 30 اردیبهشت سال 91 هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و با هماهنگی سازمان ملی بهره‌وری ایران و سایر دستگاه‌های ذیربط، به منظور فرهنگ‌سازی و ارتقاء بهره‌وری بنگاه‌های دولتی و غیر دولتی بخش معدن و صنایع معدنی، طرح‌ریزی و اجرا می‌شود.

    قنواتی افزود: ارزیابی شرکت های بخش معدن و صنایع معدنی براساس مدل بهره وری معادن و صنایع معدنی ایران (دوره ششم) صورت می پذیرد که این مدل دارای دو بخش اصلی مفاهیم و اصول بنیادین بهره‌وری و معیارهای ارزیابی جایزه است.
    مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در ادامه با اشاره کسب عنوان شایسته توجه و تقدیر ششمین همایش بهره وری معدن و صنایع معدنی گفت: این موفقیت در پی اصلاح فرایندهای تولید، صرفه جویی و افزایش راندمان تولید حاصل شده است.

    وی ادامه داد: این شرکت، طرح عدم تولید پساب اسیدی و عدم مصرف اسید خام، در خط تولید اسیدشویی از طریق اصلاح فرایند اسیدشویی و پارامترهای فرایندی بازیافت اسید را با موفقیت انجام داد که بعنوان پروژه برتر این همایش شایسته تقدیر شد و قائم مقام محترم شرکت، لوح و گواهینامه تقدیر این همایش را از مدیرعامل ایمیدرو دریافت کرد.

    گفتنی است، در این همایش علاوه بر فولاد امیرکبیر کاشان،  از طرح های حوزه بهره وری شرکت فولاد خراسان، فولاد اکسین، مس خاتون آباد، سنگ آهن مرکزی، فولاد مبارکه، فولاد خراسان و سیمان کرمان نیز تقدیر شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر