تقسیم سود ۱۸۰ ریالی برای سهامداران شرکت فولاد امیرکبیر کاشان

عصر معدن- در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، سهامداران با تقسیم سود ۱۸۰ ریالی برای هر سهم و اختصاص روزنامه های صمت و دنیای اقتصاد برای درج اگهی های شرکت موافقت کردند. این رقم در سال گذشته مالی ۱۶۰ ریال بود که با اکثریت آرا، با افزایش بیش از ۱۰ درصدی، امسال به ۱۸۰ ریال افزایش یافت.;

تقسیم سود ۱۸۰ ریالی برای سهامداران شرکت فولاد امیرکبیر کاشان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» مدیرعامل شرکت فولاد امیر کبیر کاشان در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام این شرکت که بیست و ششم اردیبهشت ماه جاری در محل سالن اجتماعات این شر‌کت و با اکثریت صاحبان سهام تشکیل شده بود در سخنانی به روند رو به رشد تولید و تحقق برنامه های شرکت در سال منتهی به 1396 اشاره کرد و گفت: در سال گذشته؛ به تمام اهداف از پیش تعیین شده در چشم انداز سالیانه دست یافتیم.

    وی به روند رو به رشد درآمد این شرکت و سود دهی اشاره  افزود: در 3 سال گذشته و از سال مالی 94، تا کنون سالیانه 28 میلیارد تومان، سال 95 حدود 49 میلیارد تومان و سال مالی 96 بالغ بر 57 میلیارد تومان سود عاید شرکت و سهامداران شده است.
    وی با اشاره سود خالص شرکت در این سه سال گفت: سود خالص در سال 95،  21 میلیارد تومان و در سال 96 با 70 درصد افزایش به 35 میلیارد رسید و پیش بینی می شود که در سال 97 به 43 میلیارد برسد.
    وی ادامه داد: سود مصوب سال 95در مجمع عمومی 10 میلیارد تومان و در سال 96 به 11 میلیارد تومان افزایش داشته است.
    وی افزود: هم اکنون سرمایه شرکت  858 میلیارد تومان می باشد.
    قنواتی در ادامه به چشم انداز شرکت اشاره کرد و گفت: چشم انداز تولید  سالیانه 300هزار تن ورق گالوانیزه و اتصال به راه اهن و حمل و نقل ریلی، و همچنین اجرای پروژه های زیست محیطی بویژه پروزه های بازچرخانی پساب برای حفظ محیط زیست و مدیریت منابع آب از جمله برنامه های آتی شرکت است‌.
    وی همچنین از بروزرسانی خطوط اتوماسیون و سیستم فاز 2 اطفا حریق در این شرکت در سالجاری خبر داد‌.
    مدیرعامل شرکت فولاد امیر کبیر کاشان با اشاره به ماموریت اصلی این شرکت در گروه فولاد مبارکه اصفهان گفت:  ایفای نقش تامین به موقع و با کیفیت ورق گالوانیزه از مهمترین ماموریت های این شرکت است.
    وی افزود: در سال گذشته موفق به کسب سهم 20 درصدی از ظرفیت تولید ورق گالوانیزه کشور شدیم که تلاش خواهیم کرد این ظرفیت را با انجام طرح های توسعه که در حال اجرا است، افزایش دهیم.
    وی به فروش محصولات این شرکت در بازار داخل و خارج کشور اشاره کرد و گفت: گرفتن بازار خارجی در فضای اقتصادی منطقه بسیار ارزشمند است و در این مهم تلاش خواهیم کرد.
    وی افزود: درسال 95 میزان 112 هزار تن فروش و در سال 96 با 21در صد افزایش به 135 هزارتن فروش گالوانیزه داخلی داشته ایم.
    وی ادامه داد: در بخش صادرات در سال 95،  4 هزار تن و در سال 96،  7 هزارتن فروش داشته ایم و در سال 97،  20هزار تن و با 30درصد افزایش پیش بینی شده است.
    مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در ادامه به اهتمام مدیران این شرکت در پاسخگویی به تعهدات و رضایتمندی مشتریان  گفت: پایبندی به تعهدات و  افزایش کیفیت محصولات همگام با ایفای رفتار حرفه ای در تجارت و بازار محصولات از رویکردهای این شرکت بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر