در مراسم تکریم و معارفه مدیرحراست ایمیدرو مطرح شد:

به دنبال توسعه همکاری با بخش خصوصی هستیم

عصر معدن- خداداد غریب پور در مراسم تکریم و معارفه مدیر حراست ایمیدرو گفت: این سازمان به دنبال توسعه ‌وظایف و فعالیت ها است و همکاری با بخش خصوصی را افزایش می دهد.;

به دنبال توسعه همکاری با بخش خصوصی هستیم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایمیدرو، رییس هیات عامل ایمیدرو که در مراسم تکریم مهدی کارگر آزاد و معارفه عزت الله میرزایی به عنوان مدیر حراست ایمیدرو سخن می گفت، تصریح کرد: این سازمان در حال افزایش فعالیت های خود است که این امر در فعال سازی معادن کوچک، توسعه معادن فلزی و غیرفلزی، افزایش برنامه های اکتشاف، توسعه همکاری های آموزشی و تحقیقاتی و جذب سرمایه گذار عینیت یافته است.

    غریب پور ادامه داد: در حال پیگیری توسعه بیش از پیش همکاری با صندوق ضمانت صادرات هستیم و معتقدیم که بخش معدن و صنایع معدنی ظرفیت های بالای صادراتی در اختیار دارد.

    وی با تاکید بر اینکه همکاری با کنسرسیوم های بخش خصوصی افزایش می یابد،‌ افزود: ایمیدرو بنابر وظایف قانونی خود، "توسعه" و "توانمندسازی" را سرلوحه برنامه ها و اقدامات خود دارد.

    غریب پور با اشاره به عملکرد دوره مدیریتی "کارگرآزاد" اظهار داشت: وی طی سالیان گذشته به عنوان مدیری که همواره حلال مشکلات، مدافع جایگاه پرسنل و همچنین پیگیر اهداف و سربلندی ایمیدرو بوده، خدمت می کرد.

    وی افزود: مدیر پیشین حراست از ماه ها پیش،‌ درخواست بازنشستگی کرده بود و در نهایت "عزت الله میرزایی" به عنوان جایگزین مشخص شد.

    وی با تاکید بر اینکه "کارگر آزاد" اکنون به عنوان مشاور رییس هیات عامل ایمیدرو فعالیت خواهد کرد، افزود: یکی از اهداف برنامه امروز،‌ تقدیر از اقدامات ایشان از دوره "کرباسیان" تاکنون است.

    غریب پور در بخش دیگری از سخنانش درباره ویژگی های مدیر جدید حراست، اظهار داشت: عزت ا... میرزایی با تجربه کافی در این سمت، فردی کاردان،‌ مقبول و خوشنام است و در سازمان های معتبر انجام وظیفه کرده است.

    وی یادآور شد: این سازمان در راستای تحقق اهداف و توسعه وظایف، از همکاری ارکان سازمان و بدنه بخش خصوصی استفاده خواهد کرد.

    پس از وی، مهدی کارگر آزاد با ابراز خرسندی از حسن انتخاب غریب پور برای مدیریت جدید حراست، اظهار امیدواری کرد که با استفاده از جایگاه وی، ایمیدرو در مسیر تعالی، قدم های موثرتری بردارد.

    وی یادآور شد: به دلیل اتفاقات گذشته، جسارت در تصمیم گیری مدیران کمرنگ شده بود اما تلاش اینجانب معطوف به روابط تعاملی و بازگشت اعتماد به نفش مدیران شد.

    کارگر آزاد افزود: این مدیریت در عین حال با ارتقای نقش نظارتی،‌ تلاش کرد بستری برای افزایش همکاری ها و ایجاد اطمینان دوسویه فراهم آید.

    عزت الله میرزایی مدیر جدید حراست ایمیدرو ،‌گفت: یکی از اقدامات دوره مدیریت کارگر آزاد، ساماندهی فعالیت های حراست بود و امید است در آینده نیز بتوان از همفکری های ایشان استفاده کرد.

    وی ادامه داد: به نمایندگی از همکاران بخش حراست، از خدمات کارشناسانه و پدرانه آقای کارگر آزاد تقدیر می کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر