مذاکرات فولاد امیرکبیر کاشان با کشورهای اروپایی

عصر معدن- مدیرعامل فولاد امیرکبیرکاشان گفت: فولاد امیرکبیرهمچنان به دنبال افزایش بهره‌وری، افزایش تولید، توسعه بهره وری است.;

مذاکرات فولاد امیرکبیر کاشان با کشورهای اروپایی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶:۰۰

    عزیز قنواتی در گفت وگو با «عصرمعدن» در ادامه با اشاره ادامه تلاش و فعالیت امیرکبیر کاشان برای طرح توسعه ای، اظهار کرد: فولاد امیرکبیر کاشان برای طرح توسعه ای خود درگیر برگزاری مناقصه ها بوده وآن را به نتیجه رساند به گونه ای که حتی اسناد مناقصه آماده و زمینه برای عقد قرارداد مهیا شده بود، اما اکنون با توجه به آغاز مجدد تحریم ها، باید دوباره کشورهای دیگری را مورد بررسی قرار داده و با کشورهایی که تخصص دارند وارد مذاکره شویم.
    وی ادامه داد: طرح توسعه فولاد امیرکبیر برای 300هزارتن ورق گالوانیزه بود و ما در این زمینه مذاکراتی با کشوها اروپایی داشتیم  قرار بود تجهیزات و فناوری وارد کنیم اما با آغاز مجدد تحریم ها، باید کشورهای جایگزین در نظر بگیریم و در این زمینه با چین، هند و برخی کشوهای اروپایی دیگر مذاکرات خود را آغاز کردیم که در صورت به نتیجه رسیدن آن را اعلام خواهیم کرد.
    به گفته مدیرعامل فولاد امیرکبیر کاشان، اکنون صادرات محصولات این شرکت به حوزه خلیج فارس انجام می شود. همچنین با برخی از مشتریان اروپایی صحبت هایی را انجام دادیم تا بتوانیم زمینه صادرات را به اروپا را فراهم کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر