غریب پور اعلام کرد:

ابلاغ ۵ شاخص خط مشی سیستم مدیریت انرژی ایمیدرو

عصر معدن- رئیس هیات عامل ایمیدرو خط مشی سیستم مدیریت انرژی این سازمان را ابلاغ کرد. غریب پور در این ابلاغیه، ۵ شاخص خط مشی برای سیستم مدیریت انرژی را برشمرد.;

ابلاغ ۵ شاخص خط مشی سیستم مدیریت انرژی ایمیدرو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایمیدرو، خداداد غریب پور با بیان اینکه ایمیدرو به موجب ارزش های سازمانی و قوانین بالادستی کشور، اهمیت و جایگاه خود را در توجه به انرژی به ویژه منابع تجدیدپذیر انرژی مسئولانه درک می کند، اظهار داشت: این سازمان با تکیه بر کارکنان علاقه مند، کارآمد و متخصص، مصمم است در راستای اصلاح الگو و بهینه سازی مصرف انرژی، کاهش هزینه های انرژی و حفظ و صیانت از محیط زیست، گام بردارد.

    وی افزود: برای دستیابی به این مهم، ایمیدرو استقرار سیستم مدیریت انرژی بر اساس استاندارد ایزو 50001:20011 را سرلوحه کار خود قرار داده است.

    رئیس هیات عامل ایمیدرو با تاکید بر رعایت اصول علمی و توجه به رسالت های اجتماعی، 5 شاخص خط مشی برای سیستم مدیریت انرژی برشمرد و گفت: «بهبود مستمر در عملکرد انرژی»، «ارتقای دانش، آگاهی و فرهنگ پرسنل در حوزه انرژی و جنبه های زیست محیطی مربوطه» و «شناسایی و رعایت الزامات قانونی قابل کاربرد و سایر الزامات مرتبط با عملکرد انرژی که نسبت به آن در مرز سیستم متعهد است»، از جمله این شاخص ها است.

    وی ادامه داد: «در نظر گرفتن الزامات و بازدهی انرژی در خرید محصولات، تجهیزات و خدمات در مرز سیستم در راستای بهبود عملکرد انرژی» و «بهبود نظارت بر عملکرد مشاوران، تامین کنندگان و پیمانکاران مرتبط با عملکرد انرژی سازمان»، از دیگر شاخص های خط مشی سیستم مدیریت انرژی ایمیدرو است.

    غریب پور ضمن تعهد به حصول اطمینان از قابل دسترس بودن اطلاعات و منابع ضروری برای نیل به اهداف سازمان، خواستار شد که همه اعضای ساختمان مرکزی ایمیدرو و ذینفعان به عنوان همراهان با درک و اجرای مبانی این خط مشی، آن را به طور مستمر در همه شئونات کار مراعات کنند و با ارائه پیشنهادات اثربخش در راستای کاهش مصرف انرژی و بهبود عملکرد سیستم مدیریت انرژی اقدام کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر