غریب پور از ۲ اقدام مهم ایمیدرو خبر داد

عصر معدن- رییس هیات عامل ایمیدرو در بازدید از مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران بیان کرد: دستاوردهای خوبی توسط مرکز تحقیقات فراوری مواد معدنی ایران بدست آمده و خوشحالیم که این مرکز یک بازوی اجرایی توانمند در اختیار ایمیدروست.;

غریب پور از ۲ اقدام مهم ایمیدرو خبر داد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» ، خداداد غریب پور اظهار کرد: راه توسعه از مسیر علمی می گذرد و ما باید توسعه این مرکز را در نظر داشته باشیم.
    وی ادامه داد: با جهاد دانشگاهی به توافقاتی رسیده ایم تا شرکت هایی که نیازمند دانش برای تولید الکترود و کک سازی هستند با کمک این سازمان کار خود را انجام دهند.
    به گفته غریب پور، باید شرکت های صنعتی وارد میدان شوند و از ظرفیت جهاد دانشگاهی استفاده کنند.
    وی تصریح کرد: سال گذشته این مرکز 27هزار نمونه را آنالیز کرده است.

    غریب پور همچنین در ادامه اضافه کرد: بازسازی و احیای معادن کوچک مقیاس در برنامه های ایمیدروست. ما با بخش خصوصی به گفتگو می پردازیم و تصمیم گیری های لازم را انجام می دهیم
    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد:2 کار برجسته و مهم در دستور کار ایمیدروست. اول اکتشاف در 300هزار کیلومتر مربع است که با کنسرسیوم های بزرگ و شرکت های معدنی و ایمپاسکو اجرایی می شود که  در این زمینه مرکز تحقیقات نیز پشتوانه ای برای اکتشافات خواهد بود تا آزمایشهای لازم را انجام دهد. همچنین دومین مورد نیز احیای معادن کوچک مقیاس است که با همکاری تشکلها همچون خانه معدن می تواند در کل کشور اجرا شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر