غریب پور در مراسم تکریم و معارفه اعضای هیات عامل ایمیدرو:

اجرای سیاست های اثربخش؛ ماموریت عضو جدید هیات عامل ایمیدرو

عصر معدن- رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: امیدواریم تغییرات ایجاد شده در ترکیب هیات عامل سازمان، بیش از پیش دستیابی به اهداف توسعه ای را تسهیل و اجرای سیاست های اثربخش را سرعت ببخشد.;

اجرای سیاست های اثربخش؛ ماموریت عضو جدید هیات عامل ایمیدرو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایمیدرو، خداداد غریب پور در آیین تکریم و معارفه عضو هیات عامل ایمیدرو افزود: با توجه به سوابق ارزشمند عضو جدید هیات عامل، انتظار می رود اهداف توسعه ای و بهره مندی از تجارب وی در تحقق عامل "رونق" بخش معدن و صنایع معدنی مورد توجه قرار بگیرد.

    وی ضمن ابراز قدردانی از خدمات اعضای سابق هیات عامل گفت: این آیین فرصتی است تا اقدامات آقایان هاشمی و مدرس خیابانی را ارج نهیم و به طور حتم این پایان همکاری با اعضای سابق هیات عامل نیست.
    رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: استفاده از تمام ظرفیت ها برای تحقق چشم انداز معدن وصنایع معدنی را بر خود تکلیف می دانیم و امیدواریم فضای تعاملی بین مدیران جدید وسابق برقرار بماند.

    همدلی و پیشبرد اهداف
    در ادامه این مراسم سید حسین هاشمی و محمد رضا مدرس خیابانی، اعضای سابق هیات عامل ایمیدرو با ابراز خرسندی از دوران حضور در ایمیدرو، بر همدلی و پیشبرد اهداف معدن و صنایع معدنی تاکید کردند.
    هاشمی طی سخنانی گفت: دوران حضور در این سازمان خوشنام، دوره تعامل و اعتماد بود و گزینه جدید و مورد توجه هیات عامل، انتخاب درستی است. وی با بیان اینکه معدن، جایگاه ویژه ای در اقتصاد کشور دارد افزود: اعتقاد دارم آینده معدن و صنایع معدنی در اقتصاد کشور بسیار روشن و اثربخش خواهد بود.
    در این مراسم مدرس خیابانی نیز اعلام کرد: دوران با ارزشی را در سازمان حرفه ای همچون ایمیدرو پشت سر گذاشتم و در طول این مدت تجربه های ارزشمندی نصیبم شد.
    وی ادامه داد: بدیهی است که سازمان ها نیاز به تغییر و تحول با هدف رشد و بالندگی دارند و امیدوارم ایمیدرو در ادامه مسیر توسعه ای در بخش معدن و صنایع معدنی، منشا اثرات خیر باشد.

    تعامل و همراهی در امور، الگو موثر توسعه
    در ادامه محمد رضا سجادیان عضو جدید هیات عامل ایمیدرو عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد تا رسالت خطیری که بر عهده ما گذاشته شده به ثمر نشیند. وی افزود: بی شک این مهم با تعامل و همراهی مدیران، کارکنان و فعالان حوزه معدن و صنایع معدنی با یکدیگر ممکن و منجر به شکل گیری الگو موثر در توسعه می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر