اعتراض‌های محلی تولید یک معدن را متوقف کرد

عصر معدن- شرکت معدنی Trevali کانادا اعلام کرد که به طور موقت عملیات‌های خود را در معدن Santander در پرو متوقف کرده‌است، زیرا یک گروه کوچک از مردم محلی دسترسی به تاسیسات را مسدود کرده و ادعا می‌کنند که شرکت نتوانسته است تعهدات سرمایه‌گذاری خود را برآورده کند.;

اعتراض‌های محلی تولید یک معدن را متوقف کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، در نتیجه این اعتراض، شرکت که مستقر در ونکوور نیز قادر به تولید برنامه‌ریزی‌شده برای معدن نیست.
    مارک کروز ، رئیس و مدیر اجرایی ارشد، گفت: " جای تاسف است که یک گروه کوچک از افراد به جای گفتگوی آزاد، به این شیوه عمل می‌کنند. "
    وی ادامه داد: "ما در طول سال ها با پشتیبانی بسیار زیادی از جوامع محلی در سانتاندر مواجه بودیم و همچنان به شدت با جامعه کار خواهیم کرد تا تعهد ما روابط دو طرف را به صورت سودمند تقویت کند."
    روزنامه محلی La Republica گزارش داد که اقدام غیرقانونی که بیش از سه هفته پیش شروع شد. گروهی از افراد محلی هفت روز دسترسی به معدن را در اعتراض به آنچه که آن‌ها " سو استفاده مکرر "  می دانند مسدود کرده اند.
    این گروه نسبت به افزایش آلودگی تنها منبع آب منطقه خود نگران هستند.
    آن‌ها گفته بودند که آماده بودند تا مدت نامعلومی آنجا بمانند، اما Trevali گفت که آنها سنگر سازی کرده بودند. حال انتظار می‌رود که در این هفته تولید دوباره ازسر گرفته شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر