سرقینی:

برنامه وزارت صمت تلاش برای حفظ تولید و اشتغال است

عصر معدن- معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت گفت: خدمت بی منت و شبانه روزی به تولیدکنندگان، معدنکاران، صنعتگران و کارآفرینان را جزو آرمان های خود می دانیم.;

برنامه وزارت صمت تلاش برای حفظ تولید و اشتغال است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از شاتا، جعفر سرقینی در بازدید از شهرک سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی، بیان کرد: برنامه وزارت صمت تلاش برای حفظ تولید و اشتغال است و در این راستا نهضت ساخت داخل را در لبیک عملی به فرمایش مقام معظم رهبری در نام گذاری سال به رونق تولید آغاز کرده است.
    او در ادامه یادآوری کرد: در همین راستا نمایشگاه بی نظیر فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید را برگزار کردیم که با استقبال فراوان مخاطبان روبرو شد.
    معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت اضافه کرد: وزارت صمت خدمت بی منت و شبانه روزی به صنعتگران، تولیدکنندگان، معدنکاران و کارآفرینان را جزو آرمانهای خود می داند.
    شایان ذکر است که در جریان سفر رییس جمهور و وزیر صمت به آذربایجان شرقی، جعفر سرقینی "معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت و هئیت همراه در شهرک بزرگ سرمایه گذاری خارجی در استان آذربایجان شرقی حضور یافت و از چندین واحد تولیدی از جمله واکپا ایران کیش،تولیده کننده پروفیل های آلومنیومی بازدید به عمل آورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر