کمپانی معدنی Hudbay اعلام کرد

تحقق برنامه‌های تولید مس در سه‌ماهه سوم ۲۰۱۹

عصر معدن- کمپانی Hudbay Minerals نتایج عملیاتی و مالی خود در سه‌ماهه سوم را اعلام کرد که این نتایج منطبق با تولید هدف‌گذاری شده کمپانی برای سال ۲۰۱۹ است. تولید کلی مس این کمپانی در سه‌ماهه سوم برابر با ۳۶ هزار و ۴۲۲ تن بوده است.;

تحقق برنامه‌های تولید مس در سه‌ماهه سوم ۲۰۱۹
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از مس پرس، کل هزینه‌های نقدی برای حفظ تولید کمپانی به ازای هر پوند مس با در نظر گرفتن محصولات جانبی برابر با 1،9 دلار(4،189 دلار بر تن) بوده است.
    بر اساس گزارش این کمپانی، عملیات Manitoba موجب تولید 5 هزار و 331 تن مس، 28 هزار و 639 تن روی و 26هزار و 153 اونس طلا شده است. انتظار می‌رود هزینه‌های تولید این واحد در کل سال در حدود نرخ هدف‌گذاری شده و نزدیک به سقف این نرخ و در حدود 115 تا 135 دلار به ازای هر تن سنگ معدن فراوری‌شده قرار گیرد. حجم تولید از واحدهای تولیدی این کمپانی در کشور پرو به 31 هزار و 91 تن مس محتوی و 15 هزار و 369 اونس فلزات گران‌بها رسیده است. همچنین، هزینه نقدی برای حفظ تولید این کمپانی نیز با در نظر گرفتن محصولات جانبی برابر با 1،73دلار به ازای هر پوند مس (3،814 دلار بر تن) گزارش شده است.
    کمپانی Hudbay برای این بازه سه‌ماهه و پس از تصمیم دادگاه منطقه‌ای آمریکا در روز 31 ژانویه مبنی بر توقف تولید و درخواست مجدد مجوزهای پروژه Rosemont copper در ایالت آریزونا، رکورد جدیدی در کاهش ارزش دفتری دارایی‌ها و به میزان 242،1 میلیون دلار به ثبت رساند. در ماه اکتبر، دادگاه منطقه‌ای آمریکا در ایالت آریزونا درخواست این کمپانی برای تجدیدنظر در حکم صادره را رد کرد. پروژه Rosemont به‌عنوان واحد تولید مس در نظر گرفته شده که سالانه ظرفیت تولید 127 هزار تن مس را دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر