طی سال ۲۰۱۹ میلادی:

رشد تولید فولاد زنگ نزن در "نوظهورها"/ چین رشد ۵۳ درصدی تولید را ثبت کرد

عصر معدن- تولید فولاد زنگ نزن در چین طی سال ۲۰۱۹ میلادی نسبت به تولید جهانی این محصول رشد ۵۳ درصدی خواهد داشت.;

رشد تولید فولاد زنگ نزن در "نوظهورها"/ چین رشد ۵۳ درصدی تولید را ثبت کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)،   تولید فولاد زنگ نزن در کشورهای نوظهوری همچون هند و اندونزی روند رو به رشد دارد با این وجود همچنان روند رشد تولید در چین از میانگین جهانی پیشی می گیرد. پیش بینی می شود تولید فولادزنگ نزن چین در سال 2019 میلادی به 28میلیون و 300 هزارتن برسد که حاکی از رشد 6 درصدی نسبت به سال گذشته میلادی و بیش از 53 درصدی نسبت به برنامه تولید جهانی است.

    براساس مطالعات شرکت MEPS (ارائه دهنده اطلاعات جامع بازارفولاد) پیش بینی می شود میزان تولید فولاد زنگ نزن در سال 2019 میلادی با 4.6 درصد رشد نسبت به سال گذشته به 53 میلیون و 100هزارتن افزایش یابد.

    همچنین طی سال جاری میلادی تولید فولاد زنگ نزن در هند نیز با بیش از 4 درصد رشد نسبت به سال 2018 میلادی به 3 میلیون و 900 هزارتن افزایش خواهد یافت. تولید این محصول در اندونزی نیز طی سال 2019 میلادی بیش از 2 میلیون پیش بینی شده است.

    تولید فولاد زنگ نزن در ژاپن طی سه ماهه نخست سال 2019 میلادی شاهد افت 9.5 درصدی بود و براساس جدیدترین گزارش ها نیز همچنان روند بهبود نیافته است. بنابراین پیش بینی می شود تولید این محصول در ژاپن طی سال 2019 میلادی به 3 میلیون و 125هزار تن کاهش یابد که حاکی از افت 4.8 درصدی نسبت به سال پیش از آن خواهد بود.

    طی سال 2019 میلادی تولید فولاد زنگ نزن در تایوان نیز به یک میلیون و 175 هزار تن کاهش خواهد یافت و همچنین کره جنوبی با تولید 2 میلیون و 425هزار تن تولیدی مشابه سال 2018 میلادی به ثبت می رساند.

    طی مدت یادشده، تولید در اتحادیه اروپا نیز با رشد جزئی به 7 میلیون و 425هزار تن افزایش خواهدیافت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر