رشد تولیدات مجتمع فولاد خراسان بی اعتنا به تحریم ها ادامه دارد

عصر معدن- مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان گفت: رشد تولیدات «فولاد خراسان» بی اعتنا به تحریم ها پرسرعت تر از گذشته ادامه دارد.;

رشد تولیدات مجتمع فولاد خراسان بی اعتنا به تحریم ها ادامه دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، کسری غفوری با بیان این مطلب، تشریح کرد: با تلاش های شبانه روزی همکاران سخت کوش، در سه ناحیه از نواحی تولید این شرکت، شاهد ثبت رکوردهای ماهانه جدیدی در تولید محصولات فولادی بودیم.
    غفوری افزود: آبان ماه امسال در کارخانه های «فولادسازی»، «احیاء مستقیم»، و همچنین «گندله سازی» این مجتمع به ترتیب شاهد افزایش 1632 تنی رکورد تولیدشمش، 165 تنی تولید آهن اسفنجی و نیز ثبت 4654 تن افزایش ماهانه تولید گندله نسبت به آخرین نصاب هاب کسب شده در ماه های پیشین بوده ایم.
    به گفته وی، رشد تولید شمش در کارخانه فولادسازی شماره2، سبب دستیابی به رکورد تجمیعی تولید 103351 تن شمش در آبان ماه در مقایسه با رکورد پیشین تولید فولاد خام در این شرکت شد که با تناژ 101هزار و 817 تن در مردادماه سال گذشته به دست آمده بود.
    رکورد تولید 131هزار و 450تن آهن اسفنجی نیز در حالی در فولاد خراسان رقم خورد، که مردادماه امسال ناحیه «احیا مستقیم» شرکت، نصاب 131هزار و 285 تنی را در تولید آهن اسفنجی ثبت کرده بود.
    مدیرعامل فولاد خراسان با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه کشورمان گفت: تمرکز «مجتمع فولاد خراسان» بر توسعه ساخت داخل (بومی سازی ) و بهینه سازی مصارف با هدف کاهش قیمت تمام شده محصولات می باشد.
    غفوری با قدردانی مجدد از زحمات کلیه همکاران و پرسنل مجتمع فولاد خراسان، خواستار تلاش مضاعف و هم افزایی در راستای رونق تولید شد و ابراز امیدواری کرد که با استفاده حداکثری از توان فکری و عملیاتی همه همکاران و با استعانت از خداوند متعال چالش های پیش روی تولید مرتغع گشته و شعار «رونق تولید» به بهترین وجه تحقق خواهد یافت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر