در بازار جهانی باتری‌های ""EVs چه می‌گذرد؟

عصر معدن- بر اساس اطلاعات Adamas، ظرفیت باتری (و فلزات مورد استفاده در آن‌ها)خودروهای برقی که در بیش از ۹۰ کشور جهان فروخته می‌شوند را ردیابی می‌کند، نشان‌دهنده کل بازار جهانی EV است.;

در بازار جهانی باتری‌های ""EVs چه می‌گذرد؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» آخرین گزارش تهیه‌شده توسط Adamas مستقر در تورنتو از خودروهای سواری جهانی، از جمله hybrids، نشان می‌دهد که در طول نیمه اول سال 2019 ، EVs مورد استفاده که به تازگی فروخته شده‌بودند، 46.3 گیگاوات ساعت بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل 89 درصد رشد داشته ‌است.

    الون مسک روز پنجشنبه اعلام کرد شرکت کالیفرنیا قرار است در این سه ماه رکورد تحویل 100هزاردستگاه را ثبت کند که این امر تنها منجر به پیشرفت در این رقابت خواهد شد.
    در نیمه اول سال جاری ، تسلا نسبت به سه رقیب بعدی خود که در کنار هم قرار گرفته بودند، باتری بیشتری را به کار برده است. از نظر اندازه و رشد، تسلا نیز از شرکت دولتی اتومبیل برقی BAIC BJEV BJEV دور شد، با وجود اینکه پکن در تلاش برای ساخت EVs سنگ بنای پیشرفت فناوری این کشور است.

    مابقی تولیدکنندگان ایالات متحده دیگر هیچ نمایشی ندارند ، زیرا Bolts و  Voltsقادر به تولید بازار آمریکای شمالی نیستند و پیشگویی ها در بین مارک های سنتی نیسان و رنو را از دست می دهند. (در دنیای EV ، 44 درصد رشد در سال را نشان داده که ناامیدکننده است).

    کونای جدید محبوب هیوندای ، شاهد این بود که خودروساز با کسب بیش از سه برابر قدرت باتری مستقر در رده بندی قرار دارد.
    کره به طور خاص از شبکه EV استفاده می‌کند، به خصوص با توجه به این که سومین و یکی از سریع‌ترین تولیدکنندگان در حال رشد Chem LG است.
    با یک برنامه خرید 50 میلیارد دلاری، باید قبل از اینکه جهان یک شرکت خودروسازی، فولکس‌واگن، شروع به صعود به بالای آن کند، باید فقط یک موضوع باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر