زرندی در کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی:

برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت در ۷ محور و ۴۰ پروژه تدوین شد

عصر معدن- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: برنامه های این وزارتخانه در سال ۹۹ در ۷ محور اصلی و ۴۰ پروژه عملیاتی تدوین شده که به زودی ابلاغ خواهد شد.;

برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت در ۷ محور و ۴۰ پروژه تدوین شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از شاتا، سعید زرندی در جلسه کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی گفت: در تدوین برنامه از صاحب نظران، اقتصاددانان، تشکل های تخصصی و انجمن ها نظرخواهی صورت گرفت تا در تدوین برنامه استفاده شود.

    وی افزود: در این برنامه، شرایط موجود اقتصادی کشور و الزامات تحقق آن دیده شده است و تلاش می کنیم تا قبل از پایان فروردین ماه آن را نهایی و بطور رسمی ابلاغ نماییم.

    معاون طرح و برنامه گفت: بخشی از این برنامه ادامه و تکمیل اقدامات و فعالیت های سال گذشته وزارتخانه است که با قوت بیشتری ادامه خواهد یافت.

    وی توضیح داد: مهمترین جهت گیری در سال 99 نهضت ساخت داخل، توسعه صادراتی، تمرکز بر صنایع پیشران، هدایت سرمایه های مردمی به سوی تولید و.. می باشد.

    زرندی تصریح کرد: توسعه ساخت داخل، مدیریت واردات، توسعه صادرات غیر نفتی، توسعه فناوری و محصولات دانش بنیان، مدیریت بازار و ساماندهی لجستیک از جمله محورهای برنامه های سال 99 است.

    معاون طرح و برنامه افزود: پروژه هایی مثل توسعه تجارت الکترونیک و تکمیل زنجیره تولید از موضوعات با اهمیتی است که در سال 99 بطور ویژه به آن پرداخته خواهد شد.

    وی تاکید کرد: در این برنامه میزان مورد نیاز تسهیلات ریالی و ارزی و الزاماتی در بخش های مالیاتی ، بیمه ای و... در راستای تحقق این برنامه ها بطور شفاف دیده شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر