معاون وزیر صمت: معدن سرچشمه تولید ثروت و ارزش‌آفرینی است

عصر معدن- رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با اشاره به اینکه معدن سرچشمه تولید ثروت و ارزش‌آفرینی است، تاکید کرد: در سال‌های اخیر برخی از مناطق معدنی جایگاهی شاخص در تولید ثروت پیدا کرده و دولت بر این امر استوار است که مناطق بیشتری را وارد حلقه توسعه و ارزش آفرینی کند.;

معاون وزیر صمت: معدن سرچشمه تولید ثروت و ارزش‌آفرینی است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایرنا، «محمدرضا موثقی نیا» معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایمیدرو به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، در یادداشتی با عنوان «هفته دولت و مسئولیتی که برعهده داریم» نوشت:

    فرارسیدن هفته دولت یادآور شهدای گران‌قدر رجایی و باهنر است که الگویی برای دولتمردان در خدمت، ساده‌زیستی و اثر نیک برجای گذاشتن است. در این مسیر تلاش مستمر همکارانم در حوزه معدن و صنایع معدنی می‌تواند بخشی از آرمان‌ها و اهداف ایشان را محقق سازد.

    به واقع ایمیدرو همواره تلاش داشته توسعه این حوزه را ذیل توجه به مناطق کم‌برخوردار و کمک به رشد اقتصاد ملی، اشتغال و درآمدزایی هدایت و تسهیل کند.

    معدن، به عنوان یک نعمت خدادادی سرچشمه تولید ثروت و ارزش‌آفرینی است. این مهم فرصتی برای ارتقای سطح زندگی و رفاه مردم عزیزمان است. طی سال‌های اخیر برخی از مناطق معدنی جایگاهی شاخص در تولید ثروت پیدا کرده و دولت نیز بر این امر استوار است که مناطق بیشتری را وارد حلقه توسعه و ارزش آفرینی کند.

    اکنون با گرامیداشت یاد شهدای دولت و هشت سال دفاع مقدس، انگیزه خود را استوارتر از پیش می‌دانیم. خرسند و مفتخریم از اینکه قدم در راه آن عزیزان گذاشته‌ایم و مسئولیت توسعه بخشی از ایران عزیز را عهده‌دار شده‌ایم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر