تداوم سفرهای استانی؛

وزیر صنعت، معدن و تجارت فردا به استان آذربایجان شرقی می رود

عصر معدن- وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفرهای استانی خود فردا جمعه به استان آذربایجان شرقی می رود تا ضمن بهره برداری و بازدید از چند طرح صنعتی، با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در آن استان نیز دیدار کند.;

وزیر صنعت، معدن و تجارت فردا به استان آذربایجان شرقی می رود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از شاتا، بازدید از چند واحد صنعتی از جمله مجموعه صنعتی تراکتورسازی، شهرک صنعتی تخصصی شیشه، مجموعه صنایع سهند جام و مجموعه فولاد صائب عجبشیر از دیگر برنامه های وزیر صنعت، معدن و تجارت در روزهای جمعه و شنبه خواهد بود.
    علیرضا رزم حسینی در این بازدیدها، همانند سفرهای قبلی از نزدیک در جریان مهمترین مسائل روند تولید و مشکلات واحدهای صنعتی قرار خواهد گرفت و برای آنها تصمیمات لازم را در صورت نیاز اتخاذ خواهد کرد.
    وی همچنین در جلسه با فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز و همچنین مجمع نمایندگان استان در استانداری آذربایجان شرقی، مهمترین مسائل پیش روی حوزه صنعت، معدن و تجارت را در آن استان مورد بررسی قرار خواهد داد.
    افتتاح واحد صنعتی تبلت در مراغه، بهره برداری از واحد فولادی آذر حدید، افتتاح واحد صنعتی فرآوری کشمش در شهرستان بناب و افتتاح خطوط تولید جدید صنایع غذایی شیرین عسل (واحد شماره دو) در شبستر از دیگر برنامه‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت در این سفر خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر