وزارت صمت شفاف سازی کرد/واگذاری ۲۰۰ محدوده اکتشافی برای ایمیدرو است

عصر معدن- روز گذشته وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجمع عمومی سالانه ایمیدرو اظهار کرد: ۲۰۰ محدوده اکتشافی جدید آماده واگذاری به بخش خصوصی شده است که از فردا یعنی ۲۵ شهریور ماه این مهم آغاز می شود.;

وزارت صمت شفاف سازی کرد/واگذاری ۲۰۰ محدوده اکتشافی برای ایمیدرو است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹:۰۰

    محمد شریعتمداری ادامه داد: شرکت های واجد شرایط می توانند با مراجعه به سامانه مربوطه برای سرمایه گذاری و در اختیار گرفتن محدوده های جدید اقدام کنند.
    این خبر شائبه ای به همراه داشت، زیرا برخی از سایت های خبری اعلام کردند تا ساعاتی دیگر معدنکاران می توانند برای ثبت محدوده های معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدام کنند.
    در همین رابطه اسدالله کشاورزمدیرکل امور دفتر اکتشافات وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفت و گو با پایگاه خبری «عصرمعدن»، اظهار کرد: مشخص نیست خبر واگذاری 200 محدوده اکتشافی از سوی چه کسی منتشر شده است که همه احساس می کنند ما در حال واگذاری محدوده هستیم.
    وی ادامه داد: ما هیچ واگذاری نداریم و 200محدوده یاد شده هم برای ایمیدرو است که فراخوان گذاشته است. درواقع این موضوع هیچ ارتباطی با وزارت صنعت، معدن و تجارت و آزادسازی اخیر  ما ندارد. این خبر مربوط به نقاط امید بخش ایمیدرو است که قرار است طبق شرایط خود واگذار کنند.
    کشاورز افزود: واگذاری محدوده‌های معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز با 2 هفته تعویق در 8 مهر ماه انجام می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر