کشاورز :

آخرین مدل محاسبه حقوق دولتی به زودی در کاداستر بارگذاری می‌شود

عصر معدن- اسدالله کشاورز مدیرکل اکتشافات وزارت صمت در نشست کمیته اکتشاف خانه معدن ایران درخصوص سامانه کاداستر گفت: سامانه کاداستر از بهمن ۹۲در استان آذربایجان شرقی به صورت پایلوت آغاز شد و در ۱۵ اسفند ۹۳ در کل کشور اجرایی شد.;

آخرین مدل محاسبه حقوق دولتی به زودی در کاداستر بارگذاری می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، وی با بیاان این مطلب در ادامه افزود: هر پروژه ای که قرارباشد به مرحله اجرا درآید در ابتدا نواقصی دارد که در کاداستر هم وجود داشته و ما سعی کردیم آن را برطرف کنیم‌.

    کشاورز افزود: کاداستر دارای 76 فرآیند و زیرفرآیند است که باید اجرایی شود. به عنوان مثال زیرعرآیند اکتشاف در حین استخراج باید در سامانه بارگذاری شود.

    به گفته کشاورز یکی از بزرگترین مشکلات درخصوص محاسبات حقوق دولتی است که 18 ماه ما را گرفتار کرده و حدود 12 بار آن را در سامانه آزمایشی خود بارگزاری کردیم اما نتیجه نرسیدیم. اما طی آخرین اقدامات انجام شده آخرین مدل آن‌به نتیجه رسیده و در چند روز آینده روی سامانه بارگزاری می‌شود.

    وی ادامه داد: تمامی پیشنهادات متقاضیان و سازمان صمت اکنون در اختیار داریم و بعد از بررسی هرکدام از آنها که دارای اهمیت بیشتر باشد آن را اجرایی خواهیم کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر