وزیر صمت در بازدید از کارخانجات نساجی خوی اعلام کرد:

راه اندازی شهرک سنگهای تزیینی در خوی با مشارکت ایدرو و بخش خصوصی

هدفگذاری افزایش ۲۰ استخراج معدن طلای زرشوران

عصر معدن- وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با خبرنگاران، از راه اندازی شهرک سنگهای تزیینی در خوی با مشارکت ایدرو و بخش خصوصی خبر داد.;

راه اندازی شهرک سنگهای تزیینی در خوی با مشارکت ایدرو و بخش خصوصی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از شاتا، علیرضا رزم حسینی با بیان این مطلب، پس از بازدید از کارخانجات نساجی خوی در گفتگو با خبرنگاران، افزود: به مردم خوب استان آذربایجان غربی به خاطر نقش آفرینی شان در تولید، تجارت و صادرات تبریک می‌گویم.

    توسعه و گسترش شهرک ها و نواحی صنعتی مطالبه صنعتگران و سرمایه گذاران است

    وی با بیان اینکه در تمامی شهرکها و نواحی صنعتی که بازدید کرده‌ام صنعتگران و سرمایه گذاران مطالبه توسعه و گسترش فضا را داشته‌اند، اضافه کرد: واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی برای توسعه کار خود نیاز به فضای جدید دارند، همچنین سرمایه‌گذاران برای ایجاد واحدهای جدید به فضا نیاز دارند.

    تولید در استان آذربایجان غربی به خوبی پیش می‌رود

    وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تولید در استان آذربایجان غربی به خوبی پیش می‌رود، گفت: کارخانجات نساجی خوی به گفته مدیرعامل در ماه فقط 5 روز تعطیل است و به صورت 4 شیفت کار می‌کند.

    اشتغال یکهزار نفری در کارخانجات نساجی خوی

    رزم حسینی ادامه داد: در این مجموعه کارخانجات هزار نفر مشغول به کارند و طرح توسعه خود را نیز در دست اجرا دارند.

    هدفگذاری افزایش 20 درصدی استخراج معدن طلای زرشوران

    وی اضافه کرد: معدن طلای زرشوران سالانه بیش از یک تن تولید می‌کند و تولید خود را امسال میخواد 20 درصد ارتقا دهد.

    راه اندازی شهرک سنگهای تزیینی در خوی با مشارکت ایدرو و بخش خصوصی

    وزیر صمت با اشاره به اینکه معادن سنگهای تزیینی دارای پتانسیلی در خوی وجود دارد، افزود: شهرک سنگهای تزیینی را در خوی با مشارکت ایدرو و بخش خصوصی راه اندازی می کنیم.

    رزم حسینی ادامه داد: استاندار با همکاری نمایندگان مردم این خطه در مجلس هماهنگی های لازم را در این خصوص انجام خواهند داد.

    گفتنی است وزیر صنعت، معدن و تجارت در سومین روز از سفر به استان آذربایجان غربی از مجموعه کارخانجات نساجی شهرستان خوی بازدید به عمل آورد.

    جمعی از معاونان و مدیران وزارت صمت، استاندار آذربایجان غربی، نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس و مسئولان استانی و شهرستانی در این بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت را همراهی نمودند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر