صندوق بازنشستگی فولاد روند خوبی در پیش گرفته است

عصر معدن- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای عسکری مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد مدیری شناخته شده و توانمند است که پیش از تصدی مدیریت صندوق، عملکرد مناسبی نیز در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران داشته است.;

صندوق بازنشستگی فولاد روند خوبی در پیش گرفته است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از مرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد زهرا ساعی با بیان این مطلب تصریح کرد: صندوق بازنشستگی فولاد از سال‌ها پیش دچار مشکلات زیادی شده بود که از جمله مهمترین آنها عدم پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان بود که این موضوع منجر به آن شد که بازنشستگان در مقابل مجلس تجمعاتی نیز برگزار کنند. البته خوشبختانه در حال حاضر این مشکل برطرف شده است.
    ساعی عنوان کرد: مدیرعامل صندوق بازنشستگی برنامه ها و رویکرد خوبی را در پیش گرفته که امیدواریم این برنامه ها تداوم داشته باشد. ضمن اینکه با آمدن آقای شریعتمداری به وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و با توجه به برنامه های ایشان برای صندوق های بازنشستگی ، امید است که روزهای بهتری در انتظار صندوق های بازنشستگی و از جمله صندوق بازنشستگی فولاد باشد.
    نماینده تبریز افزود: صندوق های بازنشستگی در گذشته، تصمیمات درستی درباره نوع سرمایه گذاری های خود نگرفتند و بسیاری از این سرمایه گذاری ها زیان ده بود به همین دلیل این صندوق ها باید با اصلاح ساختار خود از بنگاه داری فاصله گرفته و به سمت سرمایه گذاری های پر بازده بروند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر