مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد:

با عزمی راسخ پیگیر مطالبات کارگران خواهم بود

عصر معدن- محمدجواد عسکری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد چهارشنبه هفته گذشته به همراه مدیران صندوق به استان کرمان سفر کرد.;

با عزمی راسخ پیگیر مطالبات کارگران خواهم بود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از مرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد، در جریان این سفر، جلسه ای با حضور تمامی اعضای شواری کارگری مناطق معدنی، مدیرعامل شرکت معادن زغال‎‌سنگ کرمان و مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان کرمان برگزار شد .

    در ابتدای این جلسه، مدیرعامل شرکت زغال سنگ کرمان گزارشی از روند تولید و استخراج زغال‌سنگ ارائه کرد. در ادامه نیز یکی از نمایندگان شورای کارگری گزارش مشکلات و درخواست های کارگران معادن زغال سنگ را از قبیل آماده سازی و تجهیز معادن زغال‌سنگ ،ضریب شغلی و مشکلات درآمدی و هم چنین افزایش حقوق کارگران را خواستار شد .

    مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارگران عزیز و هم چنین عرض تسلیت در گذشت مرحوم کربلایی حسین شریفی کارگر معدن آبنیل، ایمنی را اصلی ترین امر در هر کاری دانسته و کارگر و نیروی انسانی را بزرگ ترین سرمایه هر مجموعه تولیدی بر شمرده  و عنوان داشت که محیط کارگری بوی بهشت می دهد .

    عسکری همچنین خود را از بدنه کارگری دانسته واعلام داشت که با تمام توان وعزمی راسخ پیگیر مطالبات تمامی کارگران خواهد بود.

    وی از مدیرعامل شرکت زغال سنگ کرمان درخواست کرد تا ضمن تنظیم صورت جلسه ای با در نظر گرفتن موارد قانونی به درخواست شورای کارگری جامه عمل پوشیده شود. این صورت جلسه بلا فاصله توسط مدیر عامل شرکت معادن زغال سنگ کرمان تنظیم وبه امضای اعضای شورای کارگری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد، مدیرعامل شرکت زغال سنگ کرمان و سایرین رسید .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر