با بهره‌برداری از کارخانه کنسانتره آهن سرخه‌دیزج محقق می‌شود؛

ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۷۰ سلطانیه‌ای

عصر معدن- فرماندار سلطانیه گفت: به‌ دنبال حل مشکل برق‌رسانی به طرح ایجاد کارخانه کنسانتره آهن در مجاورت شرکت معدنی جهان‌نمو در روستای سرخه‌دیزج و بهره‌برداری از آن، برای بیش از ۱۷۰ نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.;

ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۷۰ سلطانیه‌ای
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایسنا، حسین رحمانی هزاررود عنوان کرد: مطابق با سیاست‌های کلان دولت تدبیر و امید در زمینه حمایت از صنایع و ایجاد رونق در بخش تولید، مدیریت شهرستان سلطانیه نیز با تمام قوا در راستای رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال حرکت کرده و در ادامه مسیر نیز پیگیری‌های زیادی انجام شده است.

    وی با اشاره به کارخانه کنسانتره آهن سرخه‌دیزج اظهار کرد: این واحد تولیدی گسترده با حجم سرمایه‌گذاری 1500 میلیارد ریالی برای 170 نفر به طور مستقیم و قریب به 1000 نفر به طور غیرمستقیم ایجاد اشتغال خواهد کرد.

    این مسئول با بیان این‌که تولید کنسانتره آهن جهت جلوگیری از خام‌فروشی مواد استخراج شده از معدن سنگ آهن سرخه‌دیزج از اهداف این طرح است، ادامه داد: این طرح شامل 2 خط خردایش و یک خط تولید کنسانتره است.

    فرماندار شهرستان سلطانیه تاکید کرد: فاز اول کارخانه کنسانتره آهن سرخه‌دیزج در 10 هکتار و فازهای توسعه آن نیز در 25 هکتار و شامل ساخت گندله، بریکت آهن، بریکت اسفنجی، شمش و پروفیل به منصه‌ظهور خواهند رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر