شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد ایمیدرو منتشر شد

ایمیدرو، یک گام جلوتر از اهداف تعیین شده سال ۹۶

عصر معدن- آمارها نشان می‌دهد؛ عملکرد سال ۹۶ ایمیدرو در ظرفیت سازی بخش های کنسانتره، سنگ آهن، آهن اسفنجی و فولاد خام بیش از اهداف تعیین شده بوده است.;

ایمیدرو، یک گام جلوتر از اهداف تعیین شده سال ۹۶
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، در گزارش شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد ایمیدرو در سال 96 آمده است؛ در بخش کنسانتره سنگ آهن ظرفیت سازی 4.88 میلیون تن هدفگذاری شد که در پایان سال 96 این رقم با افزایش عملکرد 29 درصدی به 6.875 میلیون تن رسید.
    در بخش گندله سنگ آهن 12.5 میلیون تن مورد توجه بوده است که در پایان سال 96 با افزایش 20 درصدی به 15.55 میلیون تن محقق شده است.
    بنا بر این گزارش؛ در بخش آهن اسفنجی ظرفیت سازی 1.6 مییلون تن از جمله اهداف سال گذشته بود که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته؛ ایمیدرو در ظرفیت سازی این بخش 33 درصد بیش از هدف تعیین شده عمل کرد و این محصول در پایان سال 96 به 2.4 میلیون تن ظرفیت سازی شد.ظرفیت سازی یک میلیون تن فولاد خام از دیگر اهداف بوده است. اما شاخص ها نشان می دهد ظرفیت فولاد خام با افزایش 72 درصدی به 3.6 میلیون تن در پایان سال 96 رسیده است.

    این گزارش می افزاید؛ احداث 115 کیلومتر جاده معدنی در کشور نیز از جمله اهداف بوده که طبق آمار در سال گذشته 115.3 کیلومتر جاده احداث شده است.طرح های توسعه ایمیدرو در شاخص های ارزیابی عملکرد ایمیدرو در سال 96 تعدادی از شهرستان های استان کردستان، سمنان، اصفهان، کرمان، خراسان آذربایجان شرقی و غربی، سیستان و بلوچستان، همدان، فارس و خراسان شمالی و رضوی را شامل می شود.قدردانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایمیدرومحمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای خطاب به رئیس هیات عامل ایمیدرو؛ از تلاش های کارکنان این سازمان در تحقق اهداف سال 96 قدردانی کرد.
    مهدی کرباسیان رئیس هیات عامل ایمیدرو نیز طی پیامی از تلاش های مدیران و کارکنان سازمان ایمیدرو و شرکت های تابعه قدردانی کرد و ضمن آرزوی سربلندی برای کشور و مردم؛ خواستار تلاش های بیش از پیش فعالان این حوزه در دستیابی به اهداف سال 97 شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر