مدیر اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری ایمیدرو تاکید کرد:

برنامه افزایش ذخایر مواد اولیه واحدهای معدنی توسط ایمیدرو

عصر معدن- مدیر اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری ایمیدرو گفت: در شرایط حاضر به دنبال این هستیم که ضمن تنوع بخشی به تامین مالی، ذخایر مواد اولیه استراتژیک واحدهای بخش معدن و صنایع معدنی افزایش یابد.;

برنامه افزایش ذخایر مواد اولیه واحدهای معدنی توسط ایمیدرو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، امیر صباغ با بیان این مطلب در ادامه افزود: یکی از مهم ترین اقداماتی که ایمیدرو برای تقویت تولید حوزه معدن و صنایع معدنی در حال اجرا دارد،‌ تنوع بخشی به تامین مالی و ارایه روش های نوین است.

    وی گفت: شرایط بین المللی کشورمان به گونه ای است که حفظ و تداوم تولید و همچنین صادرات از اهداف اصلی ایمیدرو و وزارت صنعت معدن و تجارت قرار گرفته است.

    صباغ در عین حال با تاکید بر اینکه حوزه معدن و صنایع معدنی در بخش ارزی مستقل شده، ‌اظهار کرد: منابع ارزی این حوزه را از محل صادرات تامین می کنیم. وی در ادامه گفت: اکنون در ایمیدرو استقلال ارزی داریم و منابع ارزی این سازمان کاهش چندانی نداشته و در واقع روند صادرات ادامه دارد.

    نمایشگاه بومی‌سازی

    این مسئول ایمیدرو در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد: ایمیدرو توجه ویژه ای به بومی سازی و استفاده از تجهیزات و مواد اولیه داخلی دارد؛ به این دلیل که توانمندی شرکت های داخلی از سالیان گذشته به این سو افزایش یافته است.

    مدیر اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری ایمیدرو افزود: این موضوع را علاوه بر کارخانه های فعلی، در طرح های توسعه هم در نظر گرفته ایم و در حال حاضر برنامه گسترش بومی را در حال اجرا داریم تا حداکثر استفاده از توان داخلی در جهت تولید و توسعه به عمل آید.

    صباغ گفت: در نیمه دوم امسال نمایشگاه بومی سازی برگزار خواهد کرد.

    به گفته وی، نمایشگاه امسال در سطحی وسیع تر نسبت به نمایشگاه های گذشته طراحی و اجرا می شود و مدت زمان برگزاری آن نیز طولانی خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر