هلدینگ فجر به دنبال توسعه حمل و نقل در بخش معدن

عصر معدن- مدیر عامل هلدینگ فجر، درباره عمده فعالیت های این هلدینگ گفت: هلدینگ فجر یکی از مجموعه های فعال در حوزه معدن است که توانسته گام های بسیار خوبی را در توسعه این بخش و اشتغال زایی بردارد.;

هلدینگ فجر به دنبال توسعه حمل و نقل در بخش معدن
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» اسماعیل حسن زاده اظهار کرد: گروه شرکت های فجـر یکی از سـاختارهای اقتصادی فعال در کشور است که توانسته به اهداف بلند خود با ریسک پذیری و سرمایه گذاری مناسب در بخش صادرات غیر نفتی دست یابد و تاکنون بیش از 20 شرکت فعال در زمینه های حمل و نقل، اکتشاف و بهره برداری معادن، صادرات غیرنفتی، نفت و گاز، راه سازی، تولید کاشی و... در زیر مجموعه این گروه قرار گرفته است  که در حوزه های تخصصی خود سرآمد هستند.
    وی ادامه داد: گروه فجر با هدف تبدیل شدن به قطب بزرگ حمل و نقل جاده ای و کسب سهم حداکثری از بازار حمل و نقل کشور و منطقه و مدیریت ناوگان خودمالکی در زیر بخش جاده ای، ‌به سرمایه گذاری در این صنعت و احداث شرکت های اقماری اقدام کرد . از جمله این شرکت ها می توان به شرکت حمل و نقل ترکیبی سنگان – مکران شرق است.
    به گفته حسن زاده، حمل و نقل چند وجهی سنگان، مکران شرق در راستای رفع مشکلات و کاستی های حمل و نقل داخلی کشور و بطور خاص در پهنه صنعتی- معدنی سنگان شروع به فعالیت کرد. با توجه به اینکه ظرفیت تولید 23.5 میلیون تن محصول فرآوری شده سنگ آهن شامل کنسانتره و گندله و ضرورت حمل آنها و تامین خوراک اولیه صنعت فولاد و پشتوانه ای در راستای افزایش بهره وری و تولیدات داخلی فولاد به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی، شرکت فعالیت خود را آغاز کرد تا محصول فرآوری شده را به کارخانه های فولادی مورد نیاز حمل کند.

    گفتنی است مشروح گفت وگوی عصر معدن با اسماعیل حسن زاده، مدیرعامل هلدینگ فجر  در ویژه نامه پنجمین همایش سنگ آهن بین المللی سنگ آهن( ضمیمه هفته نامه بازار امروز) منتشر شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر